[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Als je de review van IGN leest dan begint het al negatief over het genre zelf. Ik hou niet van voetballen en voetbal spellen. Zo'n spel moet ik dan ook gewoon niet reviewen. En dat idee heb ik ook bij IGN. Als je dan ziet dat idd Joystiq een goed cijfer geeft. EGM een 90 (ps3 weliswaar) e.d dan versterkt het bij mij alleen maar het beeld dat de verkeerde persoon dit spel gespeeld heeft.
    Ik ga in ieder geval de trail downloaden en proberen.
    Het enige punt wat mij opviel in de IGN review is het 'platformen'. Geen idee nog precies hoe dat in het spel zit, maar ik kan mij wel voorstellen dat het niet ideaal is in een spel als DD.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, dat is idd niet zo simpel. Wat een uitmelkerij zeg. Blij dat ik niet van dat soort games houd :)

3. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Iemand nog aanraders tussen de koopjes van deze week op XBLA?

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vind het eerder lijken op RDR undead nightmare, maar dan wat realistischer. Ik hou hem in ieder geval in de gaten. Ziet er niet heel mooi uit, maar zoals hybrid al zei: besturing is alles bij die games. DR hapte daardoor ook snel stof bij mij, ondanks de leuke gameplay.

5. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    wanneer komt die zombie game uit?

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Mooi hoor. Heb deze zelf nog een tijdje geleden op Steam gekocht. Binnenkort toch eens een keer spelen. Weet iemand hoe lang Trine 2 is?

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand die een beetje goed is in Blitz en me wat tips kan geven? Ik moet nog bij 3 nummers gouden sterretjes zien te halen, maar het lukt me maar niet :'-(
    Het gaat om
    • Cult of Personality - Living Colour
    • Diamond Eyes - Shinedown
    • Sing - My Chemical Romance

Welke powerups etc.

Spoonman wel weten te halen. Na tig pogingen. Uiteindelijk niet met Road Rage zoals werd aangeraden maar met Jackpot.

Wat slechtere run dan de originele, maar die was ik vergeten op te nemen. Maar ik moest en zou een filmpje hebben van mijn triomf op dit nummer, dus doorgegaan totdat ik het weer had gehaald. :p

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Lang zat, heb m nog niet uitgespeeld iig.

Prachtige game.

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Woensdag Jet Set Radio! :)

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nou ja. Ik heb dus maar weer eens bewezen dat ik totaal geen ritmegevoel heb. :+ Mijn aloude trucje voor als iets niet lukt werkte weer feilloos: met het geluid uit spelen. Alle drie gehaald. 8)

RB Blitz op 100% (fuck die DLC achievements)

Rock Band Blitz
    400/400 [​IMG]
    25/25 Achievements

Precious Medal
    Earned Gold stars on every song included with Rock Band Blitz.
    30 [​IMG] (09-18-2012)

Hopsakee. :p

Ok, nu zullen wel geen Blitz filmpjes meer van mij komen nu ik alles op Gouden sterretjes heb gekregen. Jullie zijn van me af. :+

11. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ga de demo van JSR wel even proberen, maar kopen doe ik niet. Ik heb Jet Set Radio Future al en die schijnt beter te zijn dan JSR. Future heeft grotere omgevingen, betere controls, het taggen van de graffiti werkt beter, betere soundtrack etc. Dus dan ga ik hier geen 10 euro aan verspillen.

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben het daar niet mee eens, ik vind JSR een stuk beter dan JSRF. Vooral vanwege het taggen, maar ook vanwege de muziek en de structuur van het spel. Bovendien gaat het hier om een hele liefdevolle overzetting met extra's.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Wow, eindelijk heeft Sega eens een goede Dreamcast port uitgebracht. _O_

Niet alleen zijn de graphics verbeterd en extra's toegevoegd, maar je kunt ook de camera besturen met de thumbstick etc.
    Dat is een stuk beter dan die half-ass ports als Sonic Adventures.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oh okay. Ik had al wat reviews bekeken en in de comments zag ik een hoop mensen die JSRF een stuk beter vonden.
    JSR voor XBLA staat nu gemiddeld op een 73 bij metacritic, dus slecht is het niet.

Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    FF wat beelden

[yt]LF0RUWLdYgQ[/yt]

Moet wel zeggen dat JSRF een stuk fijner speelt ma'ja :)

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Net ook even de trail gespeeld en ik ga hem wel halen. Meteen morgen is misschien nog even de vraag omdat ik genoeg te spelen heb momenteel. Het enige waar ik een beetje mee zat waren de grote 'tags', cirkel, halve cirkel pakte het spel niet altijd. Terwijl ik toch vrij zeker ben dat ik ze goed deed op de controller. Ik speel Fighting games, dan ken je toch echt wel een halve cirkel ;)

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    800 punten maar zie ik, dat valt mee. Moet de demo nog spelen en nog punten halen, maar lijkt me wel een leuke game. Inmiddels ook weer lang geleden dat ik JSRF op de Xbox heb gespeeld/

Van THPS:HD is er nog steeds geen DLC. Wat een blunder die game. Technisch gezien slecht, karig, beloofde DLC is er nog niet. Had die nooit moeiten aanschaffen.

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Is het de bedoeling om alles onder te berkliederen in de stad?:) Ken dit spel niet though.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, dat is een groot onderdeel van het spel. Later is dat natuurlijk lastiger met moeilijk bereikbare plekken.

Deel Deze Pagina