plaats de vragen in het topic op de bovenstaande link om morgenavond zekerheid van antwoord te hebben. Het blijkt nu al dat we niet online kunnen tot de officiƫle releasedatum, ivm een gegevenspakket wat beschikbaar moet worden gesteld. Maar wat we nu al kunnen vertellen is dat de standaard League er idd uit is, er via het spel een party/chat geactiveerd kan worden in het menu en dat er geen community meer kan worden gekozen. Maar zoals gezegd, weten we niet wat het gegevenspakket kan brengen. Dus hou hier rekening mee als jullie je vragen stellen.
De logica daarachter is weer ver te zoeken. Gebruik dan niet 'Master League Mode' als overkoepelende naam.
Volgens mij gaat het ook hierbij niet om de originele League mode en was dit altijd al mogelijk in ML. Ach ja, ben het nu wel gewend dat Konami haar eigen ruiten ingooit.
Van 12game.com Beste..., Bedankt voor het plaatsen van uw order bij 12game.com. Uw order is verzonden! U kunt deze binnen 1-2 dagen verwachten.
Not bad. Daar is ie ook maar 33 euro zie ik! Wel jammer dat op de site nog een release staat van 27-9.
Not bad, zou relaxed zijn als je hem al binnen kreeg. Bij GM gaven ze aan dat ie sws de 20e in de schappen ligt, maar hen kennende komt ie wel eerder en dan word ik ook gebeld Hoop dat ie misschien al morgen er is, dan kan ik lekker spelen 's avonds.
Om voor eens en altijd de vraag over de releasedatum te beantwoorden: 20 september dus, zo staat op de officiele PES 2013 site van Konami!
Zo te zien zit iedereen die bij 12game.nl besteld heeft morgenavond al lang en breed zelf te spelen. Wel leuk initatief trouwens.
Ik denk persoonlijk dat men deze morgen nog niet heeft. En zowel? Dan hebben we nog meer mensen die de vragen kunnen beantwoorden Thanks, leek ons wat leuker om het interactief te houden. Tot morgenavond guys