Ik hoop het! Iedereen moet de kans krijgen dit spel te spelen! Als iemand weet waar ze het vandaag kunnen kopen? Let us know!!! Dan verspreiden wij dat nieuws ook
Ik zal even in Alkmaar kijken vanmiddag. Ga langs de MM, GameMania, FRS en E-Plaza. Als ik iets zie laat ik het weten (misschien verstandig om een apart topic te maken??)
Nope, niet mijn ding eerlijk gezegd. Die controller zuigt te hard en ik ga niet een converter aanschaffen. Dan koop ik hem wel op de PS3
Helemaal waar..... Hoewel ik dan toch toernooien won op de Xbox en de Xbox360 terwijl ik een bloedhekel had aan die controllers en de instelling nooit lekker kreeg. Zo goed was ik nou
De controller van de ps3 voelt inderdaad wel een stuk beter aan voor die game. Aan de andere kant is dat ook maar een kwestie van gewenning volgens mij. In mijn hoofd kan pes alleen op de playstation omdat vroeger... Ik denk toch dat ik dit jaar voor de Xbox ga. Gewoon omdat ik dat een leuker apparaat vind. Als ik echt niet kan wennen kan ik altijd nog een PS3 versie kopen. btw: http://www.metacritic.com/game/xbox-360/pro-evolution-soccer-2013/critic-reviews
Vinden jullie dat echt? Ik speel juist expres op de xbox omdat je met de analoge controller spelend op de PS3 bijna een duim uit de kom speelt. Bij xbox krijg ik niet eens kramp of pijntjes na een marathon sessie
Dat is gewenning. De Xbox controller vind en vond ik prettiger in de hand liggen. Maar nu ik een PS3 heb, heb ik er weinig problemen meer mee.
Mijn vrouw gaat naar een vriendin, dus ik heb het rijk alleen. Wel komt er hoogstwaarschijnlijk een maat langs ivm Dortmund - Ajax. Die ga ik hoe dan ook kijken.