Je kan jezelf nog bedenken... we houden ook weer een openings toernooi en een competitie op Digitaalgras
Koop ze allebei Ze hebben beide hun charmes. Ik had 'm ook besteld bij Gamesync, komt ie morgen binnen. Prima, toch aan het werk nu en vanavond CL
Zèlfs ik kan dat Ik zet ook zoveel mogelijk de button-configuration bij beide spellen hetzelfde en dan gaat het best.
Knopjes onthouden is nog wel het makkelijkst van een game Gaat meer om dat je uit beide games evenveel plezier moet halen.. Als ik geen zin meer heb in PES heb ik gewoon geen zin meer in een voetbalgame. Dan speel ik wat anders.
Hee Jows, hoe deed je dat met 10 euro korting dmv pes 2012 inleveren. kan dat met andere games ook? Want heb hier nog fifa street liggen, maar kan het dan ook?
Jahoor, ik kreeg gewoon nog 10 eu terug voor PES 2012. FIFA Street krijg je misschien zelfs nog wel meer voor terug.
Als je ooit juist niet moet switchen dan is het dit jaar wel. Vorige edities had ik begrepen. Hopelijk komt mijn bestelling van 12game.com vandaag aan. had gisteren wel een verzendbevestiging gekregen.
Yep, Ik heb hem inmiddels ook al. Tenminste, mijn liefste Mgwlee heeft hem voor me gehaald De schat.....Vanvond ruzie maken, kijken we voetbal of gaan we gamen
Ik vond de demo's wat tegenvallen. Voelde weinig verandering, het leek meer een ietwat opgepoetste versie van 2012. Dus dit jaar weer eens kijken of het gras bij de concurrentie groener is, al zal PES uiteindelijk ook wel in de Xbox verschijnen, maar niet van meet af aan dit keer. Ben desalniettemin zeker erg benieuwd naar de eerste bevindingen.
Verdomme! Doe ik het toch he? Zo maar ff naar de FRS toe, daar ligt ie voor me klaar En ik zou alleen fifa halen hahaahha. Ben gewoon TE nieuwsgierig en hoopt dat het weer op het oude echte niveau van PES zit
Mocht je al thuis zijn en de game in je console hebben gestopt, wat vind je ervan? Zelfde geldt voor jou? Heb je de andere order overigens geannuleerd? Of heb je al een koper?
Kan ik mij best voorstellen. Had ik andersom na FIFA09, 10 en 11. Toe aan iets nieuws. FIFA kon mij niet meer bekoren en PES ging de goede kant weer op.
iemand al die hem ergens anders heeft gehaald buiten frs? game mania bijvoorbeeld, Hun site is offline dus kan ik niet zien of hij beschikbaar is?