1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    dat is bij mij ook vaak het probleem, ik kan bevoorbeeld veel minder gamen dan mijn maat.. in de meeste online games zit hij dan meestal tientallen lvls hoger dan mij 8)

    maar tegenwoordig maken we een savegame aan waar we alleen samen op spelen. en dan nog een andere save game of andere character waar we mee spelen als we niet samen spelen.
    zo blijven we toch samen de game doorlopen zonder apart verder te gaan. :thumbs:
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    pffff! Ik ben praktisch elke avond online. Nog noooooooit heb ik een game invite gehad van je...... :'-(
    Er is een ander he?..............:eek:

    Borderlands 2 staat bij mij in pre-order. Paar maten van mij halen hem ook. Als co-op het enige is wat jou stopt om dit spel te kopen dan zou ik echt niet daarvoor laten liggen. B1 heb ik zowel in co-op als alleen gespeeld en op beide manieren heb ik mij erg vermaakt. Is co-op leuker?, ja dat zeker. Maar het is ook prima te spelen alleen. En als je dan samen wil spelen dan kunnen wij ook altijd nog co-oppen. Enige wat kan gebeuren is dat er al 4 man is.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als ik weer terug ben in NL level ik wel mee, muhahaha! :9 Tenminste, als me game niet in de shredder ligt... Toch Peter? 8)
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tja dat is het nieuwe beleid he. Pakje kan niet worden bezorgd, in de shredder..... :)
     
  5. Exy

    Exy Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Dixons aan de telefoon gehad, ze hebben problemen met de levering van de Ultimate Loot editie. Weet niet of iemand 'm misschien bij Dixons besteld heeft, maar zou 't even checken of je hem vrijdag wel echt krijgt. |:-
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    :'-(

    Ik jat de jouwe wel! :cool:
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ha! nou ik wens je veel succes. Ik heb een kat!

    Inmiddels toch wel flink zin in dit spel. Erg benieuwd naar de nieuwe personages. Het zal er ook wel weer op uitlopen dat ik met alles ga spelen.
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is het een idee om een lijst te maken met wie willen co-oppen (met welke klasse) en op welke manier communicatie mogelijk is (mic, skype of geen van beide). Anyway, ik heb er zin an.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    FRS heeft hem al dik binnen, nog niet verkopen, naar verwachting morgen.

    Dat mens kon al raden waarvoor ik kwam. :+:cool:
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ook maar besteld, is toch te awesome om niet te doen :cool:
    Alleen wel zeik dat het internet hier al een dikke week eruit ligt, hopelijk is het vrijdag gefixt...
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een goede vriend van me heeft verschillende 360 videos gezien en vind de boel er maar matigjes uitzien. Hij vind dat de graphics vrijwel hetzelfde zijn als de eerste en dat dat best jammer is. Ik denk zelf dat hij iets te vroeg oordeelt, want het echte werk kan je toch pas echt op je eigen scherm zien en niet Youtube videos. Wel ben ik van mening dat de eerste screenshots en videos er duidelijk mooier uitzagen dan wat we nu in de videos zien, maar dat kunnen heel goed PC shots/vids geweest zijn.

    Ik geef toe dat ik een graphics-ho bent, no doubt, maar Borderlands speel ik dan ook echt niet om de graphics. Besides...deel 1 is vandaag de dag nog steeds best mooi volgens mij. Al moet ik nu zeggen na het kijken van het onderstaande filmpje dat textures wel nogal low-res, washed out eruit zien...zo herinner ik mij de eerste niet. Maar ja.

    [yt]750JqDMd36A[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik hoef maar 30 seconden naar dat filmpje te kijken en weet dat het vet is. Grafisch ziet het er goed genoeg uit (360 of PC versie). Graphics boeren kunnen misschien beter COD spelen, de rest is hier dik tevreden mee. :b:

    Das Loot
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ten eerste schijt aan graphics. Gameplay > graphics. Ten tweede ziet het er allemaal prima uit naar mijn mening. Sfeer en diversiteit in graphics vind ik 1000 keer belangrijker in een game dan de mooiste graphics hebben. Goderverdomme wat heb ik een zin in vrijdag :D Nog maar drie daagjes!
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn versie is verzonden !!!! :) morgen binnen, yeah!
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Gamedumper zeker?
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    :thumbs:
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Eerste reactie: 'AAAAARGH #$@%$^^&&!!#$@ Gakkie, lucky !%%#$@%@#^!!!

    Tweede reactie: 'Hm, laat ik eens kijken bij mijn bestelling. -verzonden- WOOOHOOOOO Peter, lucky #%@#%#$^@^@#%

    Verrassing van plots morgen (hopelijk) in de bus is er nu wel van af natuurlijk. Maar wel tof om te zien dat ze al verstuurd worden. En ik heb hem bij 12game besteld. Dus heren, jullie hebben misschien ook geluk.
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Was te verwachten :lol:. Ik had zelf maar bij Bol besteld vanwege tegoedbonnen die volgend jaar verlopen...
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    coo, die van mij zijn ook verzonden. Uitstekende timing want 1 ervan is voor mn broertje voor zn verjaardag en laat dat nou precies morgen zijn :+
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan nog eerder Borderlands hoor. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina