[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    GM verkoopt m morgen.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb je al gedacht om de edits van PES 2012 over te nemen? Een druk op de knop en dan zijn de namen van het Nederlands Elftal tenminste goed. De kits moet je wel zelf wijzigen.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Hoe werkt dat edits overnemen!?
     
  4. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Konami Digital Entertainment GmbH komt met de eerste gratis update en DLC voor de verbluffende PES 2013 titel.

    Net als bij de vorige games uit de reeks, is Konami vastberaden constant te verbeteren en aan te vullen bij PES 2013. De eerste DLC komt tegelijkertijd uit met de release van de game voor PlayStation®3, Xbox 360® en Windows-pc. De eerste DLC voegt drie stadions toe onder licentie van de onlangs gepromoveerde Spaanse clubs en de laatste updates van de kits van de 37 clubs onder licentie, waaronder Olympique Marseille, Ajax Amsterdam, FC Porto, Besiktas Istanbul en Corinthians Sao Paulo. Een tweede DLC volgt midden oktober met alle zomer transfers, meer stadions, UEFA elementen, team updates en online updates. Meer informatie wordt binnenkort vrijgegeven.

    De eerste update is beschikbaar in oktober en verhoogt de online beleving van de game. De update introduceert een Ranking systeem en voegt een Widget systeem toe, dat als snelkoppeling dient voor het verzamelen van vrienden voor online wedstrijden. Maximaal 8 mensen kunnen tegelijkertijd een wedstrijd van PES 2013 spelen. De download voegt ook een Community modus toe waar vrienden automatisch geselecteerd worden uit een vooraf opgestelde lijst en houdt vervolgens de behaalde resultaten bij.

    De gratis update opent het Incentives element van de myPES Facebook app, waarin prestaties worden beloond en kan worden gedeeld via sociale netwerken. Gebruikers kunnen ook een wedstrijd tijdens de rust bewaren en de tweede helft later spelen. De Master League Online fans worden gekoppeld aan gebruikers van hetzelfde niveau door middel van het Rival Ranking systeem.
     
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Kreeg ik net van konami
     
  6. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom is het zo lastig om die updates mbt tot licenties en transfers niet gewoon gelijk goed te krijgen bij de retail versie?
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ook pas in oktober, gewoon een slechte zaak.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    On oktober zijn de extra toevoegingen. De 'gewone DLC' komt gelijk met de release-datum, staat er.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zomer transfers midden oktober :emo: Jezus Konami :mad:
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Daymos heeft dit net op Twitter gepost, positief bericht :)

    Hopelijk komt ie snel uit :D
     
  11. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice!

    Werd op een gegeven moment zo irritant die laadtijden. Goed nieuws dus! :D
     
  12. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PC versie is ook binnen. Speelt lekker maar kan niet wachten op de blur removal tool. Ziet er zoveel beter uit zonder die wazige laag over het spel heen.

    Online servers zijn ook nog down. :'-(
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De game vroeg releasen en dan de helft pas in een DLC van oktober toevoegen. Tactisch hoor.
     
  14. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit. Dat is wel echt een voordeel van de PC, die grafische aanpassingen die je kan doen. Met de 360 versie zit je helaas vast aan die lelijke blur. :mad:
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke blur?
     
  16. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Moet zeggen dat ie best heel erg lekker speelt, alleen kan je waarschijnlijk niet online tot de 21e. Als ik online wil geeft ie aan dat mn pes13 verouderd is en dat ik die moet updaten. Als ik dat wil doen geeft ie aan dat er nog geen updates zijn :p De hufters hahaha. Maar echt, speelt heerlijk!
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nice!
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    In de demo heb ik ook geen 'blur' opgemerkt....!?
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet tijdens gameplay, maar tijdens herhalingen. Al weet ik niet zeker of blur daar het juiste woord voor is.
     
  20. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Strategische keuze die ik wel begrijp. Men wilde zo snel mogelijk de game op de markt.
     

Deel Deze Pagina