Moet eerst eens erachter komen wie van me vrienden me PS1 heeft. Die gaat al 10 jaar rond. Kan hem ook wel op de PC spelen maar zal wel een gedoe worden om met een controller te spelen.
Pff 21 keer pas?! broekie! Ik had precies hetzelfde met PW. Dacht dat ie wat graphics etc erg tegen zou vallen, nou waren deze ook niet super, maar alsnog echt een toffe en vermakelijke game! cutscenes miste ik wel, maar het was sowieso niet echt een typische MGS game door dat mother base gedoe etc Ook het gevoel dat ie meer actie gericht was, maar sneaken kon alsnog prima! Ik had 'm laatst op de pc, speelde opzich wel oke met het toetsenbord, alleen hij gaf aan dat m'n safegame corrupt was als ik naar de tweede disc moest gaan
Van alle MGSen zeker de zwakste bossfights. Eigenlijk is het ook elke boss weer hetzelfde wat je moet doen, maar dan is de boss net iets anders. waar dat bij de andere MGSen eigenlijk totaal niet het geval is. Elke boss had weer een ander element waar je mee te maken had. Probeer nu bij mezelf te bedenken welke bossfight ik het vetste vind uit de MGS serie maar ik kan t niet bedenken. Top 5 staan psycho mantis, grey fox, Big Boss, MG Rex en elk hand to hand end Fight alleen de volgorde p durf ik niet te zeggen. MGS4 heb ik helaas maar 1 keer gespeeld, dus daar weet ik helaas niet zo heel veel meer van. Wel weet ik natuurlijk die epic bossfight op Shadow Moses natuurlijk.
Flinke schop. Soort van HD collectie maar de Metal Gear Solid master collection vol 1. is vandaag uitgekomen. Als het goed is ligt hij in de brievenbus, kon het toch niet laten. Toch wel leuk om die games weer te spelen, met name Metal Gear Solid.
Van Shadow Moses naar Outer Haven naar die fight met Liquid om vervolgens een 1,5 uur durende ending cutscene te kijken is puur kino.
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots has a single continuous cutscene that's over 70 minutes long, and over 8 hours of cutscenes in total. This makes it one of the longest movies ever made, with some people still mysteriously referring to it as "a video game."
https://gamer.nl/nieuws/playstation/ps5/metal-gear-solid-collectie-ontvangt-nieuwe-patch/ Nieuwe patch voor MGS