[XOne] FIFA 13 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    een ton??? tuurlijk, er zijn mensen met een paar 1000 en superspelers maar daar blijft het ook bij, er is een vast aantal coins die in omloop is hè nu, dus als jij 1000 coins erbij pakt, gaat dat bij iemand anders ervanaf. Pas als men pakjes kan kopen wordt er geld geinjecteerd in FUT en kan je pas echt gaan verdienen
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Net effe Herhaling van City gecheckt, wat een beest is die ook Touré zeg, lijkt wel of ie steeds beter word, is gewoon niet van de bal te krijgen.

    Jammer van Ajax btw, als Alderweireld gewoon z'n armen breed hield was er niks aan de hand, maar goed het zijn Duitsers he, altijd laatste minuten toeslaan.

    Amerikanen kunnen nu wel dikke voordeel pakken, als de app over paar uurtjes komt zullen er nog weinig Europeanen zijn, bovendien kunnen ze ook al 3 dagen eerder packs kopen met msp
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  3. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Natuurlijk is het wel oneerlijk dat mensen een voorsprong hebben en dat het de schuld is van EA maakt natuurlijk niet veel uit. Zij hebben nog niet officieel aangekondigd dat je de Web App kunt gebruiken dus als je dat wel gedaan hebt is het 'fout'. Ik had echter zelf precies hetzelfde gedaan dus feliciteer ik iedereen die al een aantal mooie koopjes hebben gedaan! Maar goed, wat een fail bedrijf is dat EA zeg vorig jaar ook al zo kut en traag alles en nu ook, ik mis mijn eerste daily gift (als ze morgen pas de officiële release doen dan wil ik wel een dubbele daily gift godverdomme). Nou mooi verhaal. Doei.
     
  4. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    niet voor niets 86 geworden in fifa13 hè :9
     
  5. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, wat dacht jij voor hoeveel die 3 individueel te verpatsen zijn volgende week dan? :+
     
  6. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Het is wel heel triest dat mensen tientallen accounts hebben en overal daily gifts krijgen, dit mag wel strenger aangepakt worden vind ik.
     
  7. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    echt hè, dit las ik ook al in andere fora, fk lame :confused:
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    _O_
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jup, moet je op Se7ensins maar eens kijken dat er nu al shops geopend zijn om coins te kopen. Die mensen hebben sowieso al een paar dagen toegang tot de WebApp, maar die kerels zorgen er met 200 accounts + autobuyers gewoon voor dat ze na twee dagen al een miljoen hebben. Echt asociaal.
     
  10. GregorCorleone

    GregorCorleone FUT13 Xbox

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeerd trouwens, ik vind ook niet dat de spelers die nu (kunnen) profiteren gestraft moeten worden, maar dat het los van dat wel oneerlijk is. Laten we er voor de rest maar over ophouden, we kunnen er toch niks meer aan doen :p
     
  11. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet nodig hoor, mensen hier zijn zo fanatiek en snel met posten dat ik een bericht quote, langzaam type en andere dingen tussendoor dat die berichten er nog niet stonden8).
     
  12. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    pff als ik dit alleen al lees is de lol er al bijna vanaf, het moet idd wel leuk blijven :)
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wordt tijd dat we op de app mogeb, anders missen we onze daily gift ook nog. Zo typisch weer dit, jammer geboeg is Pes niet beter. Was de keus snel gemaakt.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als ik zo goed was met programmeren, 'hacken' en dat soort dingen, zou ik ook wel in dat netwerk willen zitten. Zoveel honderden/duizenden euro's die ze daarmee maken zeg..

    Maar weer over FUT13; ik moet morgen de hele dag studeren, maar ik móét op de WebApp :+
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ah joh universiteit, lekker veel thuiswerken.. Tenminste zo was dat bij mij haha. Ik moet morgen pas gelukkig om 12:40 weer in Adam zijn, blijf maximaal tot 1 uur wachten..
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  17. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    haha indd voordeel van studeren, dat je zelf bepaald wat je volgt en anders hebben we binnekort de iphone app, overal effe tussendoor handelen :p

    Weet trouwens iemand hoelaat ze zaterdag fifa online gooien? (ervaringen van vorig jaar of iets)
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Vorig jaar zou hij komen rond 15.00 en om 18.00 deed hij het. Dus altijd Fifa release + (minimaal) 3 uur. Dan kan je beginnen. :emo:
     
  19. GregorCorleone

    GregorCorleone FUT13 Xbox

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht er een deadline bekend zijn, zou ik dit in ieder geval met een flinke korrel zout nemen.. Ga dus maar uit dat je zondag avond ergens je eerste wedstrijd kunt spelen :emo:
     
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben blij dat ik de season ticket nog niet gekocht heb, ga dat pas doen als hij op een mooie dag uit is gekomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina