Yep, van act 1 naar 3 inferno loopt het percentage op en act 4 staat geloof ik gelijk aan 3, de droprates van bv. 63 items wordt niet bepaald door je MF, die bepaald puur en alleen hoe goed de stats kunnen worden. Hier een lijstje van de drop rate increase van patch 1.0.2 naar 1.0.3 (van 1.0.4 kon ik zo 1,2,3 niet vinden en weet ook niet 100% zeker of het daar niet alleen de legendary's zijn die in 1.0.4 van drop rate zijn verbeterd) Hell – Act III and Act IV iLvl 61: 9% to 13.9% iLvl 62: 1.9% to 3.45% iLvl 63: 0% (no change) Inferno – Act I iLvl 61: 17.7% to 23.9% iLvl 62: 7.9% to 12.6% iLvl 63: 2.0% to 4.8% Inferno – Act II iLvl 61: 18.6% to 23.3% iLvl 62: 12.4% to 18.6% iLvl 63: 4.1% to 9.3% Inferno – Act III and Act IV iLvl 61: 24.1% to 27.1% iLvl 62: 16.1% to 21.7% iLvl 63: 8.0% to 16.3% dit geldt dus voor iedereen, of je nou paragon level 100, 1, 300% magicfind hebt of 75%.
Nou dat is iig al vele stukken hoger dan een rare mount in World of Warcraft. En die game vergelijk ik alleen maar omdat er kleine elementen inzitten die licht te vergelijken zijn en omdat het van dezelfde maker is. Bij WoW zijn er namelijk mounts, rijdbare beesten, die soms een drop chance hebben van nog geen 1% en niet heeft daar invloed op. Ik ga zo te zien wel goede tijden tegemoet nu ik level 60 ben.
Waarom dan? Denk maar niet dat je ineens veel legendaries gaat vinden. De vergelijking met WoW slaat natuurlijk nergens op. Daar weet je namelijk wat er kan droppen, in Diablo weet je dat niet. Je kan net zo goed heel Act 3 clearen met geen bijzondere loot terwijl je één vaas overgeslagen hebt waar een legendary in had gezeten. Dan heb je ook nog eens geluk nodig om een goede legendary te krijgen én je moet geluk hebben op de goede stats.
Legendary's vind je wel redelijk veel, ik 1 op de 3 runs zo'n beetje, soms meer. En dan doe ik snelle runs van ongeveer 45 min door act 3.
Onzin. Rng = rng. Ik heb geen verkoopbare loot meer gezien sinds mijn IK drops en dat zijn heel wat runs.
Onzin? Kom maar eens langs zou ik zeggen. Ik zeg niet dat het allemaal top Legendary's zijn, maar Legendary's die droppen zijn Legendary's die droppen.
Ja onzin. Ik lees berichten van mensen die nog 0 legendary's hebben en die paragon 40 zijn en mensen met 20 legendary's en amper lvl 5. Dus rng = rng. Dat jij zo'n ratio haalt betekent nul komma noppes dat iemand anders dat ook ondervind.
Als iedereen dezelfde run zou doen, geldt puur het % van de droprates, die dus voor iedereen gelijk is. De mensen die volgens jou level 40 paragon zijn en nog geen Legendary's hebben gevonden (lijkt me eigenlijk wel heel sterk) hebben dan gewoon hele erge peg.
Ja en dus is het rng. Jij laat het blijken alsof er een systeem aan vast zit, maar uiteindelijk is het gewoon een dice roll. Stel de kans is per elite pack 1/200 (fictief getal) op een legendary. Kans dat je 100x 1-199 gooit is gewoon aanwezig. Magic find vergroot de kans wel op een drop natuurlijk, maar uiteindelijk blijft het gewoon een geluk issue.
Ok, zo spontaan lanceren de launchers van WoW en DB III niet. Iemand hier nog meer last van? Krijg namelijk een error code, uit het niets.
Ik zit op 11 legendary's sinds patch 1.04 5 redelijk tot goed en 6 onbruikbare. Wel 1 jewelry recipe en 6 blacksmith grand excalted recipes. Helaas nog niet 1 set item tegen gekomen. Ik blijf die drope rates zeer matig vinden.
Launchers doen het weer. Vaag. Vanmiddag eerst maar eens Borderlands 2 spelen en F-1 2012. Daarna misschien DB III. Ik had quest 3 van Act IV op Nightmare nog niet gedaan kennelijk. Die is inmiddels gedaan. Het staat zo lelijk als Normal en Hell 10, 10, 7, 4 hebben en Nightmare 10, 10, 7, 3. Nu weer rustig verder met Inferno en maar even zien hoeveel ik solo kan doen.
Had je er ook bruikbare tussen zitten? Ik hoop echt nog eens een paar centen te verdienen op AH. Was jij het niet die een item verkocht voor 50 euro? Ik neem aan dat dat niet regelmatig gebeurd, een item voor echt geld verkopen, maar als ik de verhalen via andere online games soms hoor.
Nieuwe mijlpijl! Vandaag een te gekke nieuwe mainhand gevonden ennnnnnnnn 100.000 dps self-buffed verbroken! Dit zonder defensives op te geven.
Slim spelen is misschien ook wel handig. Zou een item die een standaard prijs heeft van 26.97 niet verkocht kunnen worden voor bijvoorbeeld 7,50? Ik doel dan op de prijs die als eerste verschijnt wanneer je een item online plaatst.
Koopjes spotten kan altijd, maar wat jij zegt niet. Want er gaat al 15/30% af aan fee's, waardoor je op jou manier verlies zou draaien.
Dus het standaard fee bedrag geld dus ook als je de prijs verlaagt? Jezus, wat slecht. Zij mogen wel geld verdienen en wij niet.