1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FORMULA 1 2012

Discussie in 'Games' gestart door pboy007, 12 sep 2012.

  1. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er allemaal net weer wat strakker uit. Bij 2011 heb ik een tijd gewacht voor ik hem kocht maar deze zal toch wel snel worden aangeschaft.

    PS. Budje ik heb je filmpje ff gerepost, hij post als: _LjDSbhf3M4 tussen de youtube tags.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Te koop bij Game Mania!
     
  3. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Damn.

    Pro-order vergeten te plaatsen... Vanaf wanneer kan de game afgehaald worden bij bijv MM/Bartsmit?
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf nu denk ik ?
    Bij de gm is hij alvast te koop.
     
  5. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Zodadelijk even proberen @MM/Bartsmit/GM
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Yeah! :cool:

    [​IMG]
     
  7. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    :/. Jaloers.
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Bah!, demo wist mij niet echt te overtuigen (teveel dingen erin die ook niet goed waren in 2011). Maar ik zit nu wat filmpjes te kijken en heb wat reviews gelezen (gemiddeld 86 op metacritic) en het gaat toch wel weer kriebelen. Ik ben zwak...........
    60 euro zoals bij Bart Smit is alleen te veel. Maar misschien dat ik hem toch wel voor 4 tientjes ergens oppik. Weet iemand wat hij bij Saturn Amsterdam of MM arena kost? Ze hebben daar nog wel eens die 39 euro prijzen voor nieuwe spellen.
     
  9. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja ik ook, maar zat net op post NL te kijken. Eerst werd ie vandaag geleverd en nu staat er uitgesteld naar do. Wat een prutsers daar bij Post NL
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die van mij staat gewoon op vandaag geleverd. Tussen 13:30 - 17:30.
     
  11. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gebeld met saturn amsterdam. Volgens de medewerker kost ie €45. En ze verkopen hem al. Zometeen na het werk maar
    meteen even langs de saturn.
     
  12. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Is bij mij aangepast inmiddels. Echt wat een prutsers! |:-
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    45, dat valt te overwegen. Goedkoopste (budgetgaming) is zo'n 42 euro incl verzenden. Dat scheelt dan niet zo heel erg veel. Zucht, en dan te bedenken dat ik een paar posts terug zoiets had van 'ik laat hem dit keer misschien schieten'.
    Nou ja, ik heb tot een uur of 6 om erover na te denken. Misschien dat ik vandaag ook borderlands 2 binnen krijg. Dan heb ik toch wel genoeg om te gamen. + dat ik nog de nodige rematches heb met Pi3t in TTT2.
    Veel tijd heb ik er dus niet voor, aan de andere kant is niet F1 kopen weer zonde van mijn stuurtje die de laatste tijd stof staat te vangen :+
    Overigens is het spel bij MM 49 euro. Maar als Saturn hem verkoopt voor 45 is ie daar ook wel voor die prijs te krijgen ivm prijsgarantie.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand al binnen of ergens in een shop gespot? :)
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Bart Smit bij mijn werk in de buurt (K. Wilhelminaplein Amsterdam) had hem zeker. Heb hem in mijn handen gehad. maar daar is ie 60. Wat ik zelf eerlijk gezegd teveel vind
     
  16. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie. € 50. Bij saturn amsterdam
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Gisteren even de demo geprobeerd. Wat een kutspel.
    Ik kies het moeilijkste niveau en krijg vervolgens onskipbare filmpjes over hoe ik een lijn moet rijden en wanneer ik op m'n gas moet... serieus Codemasters? En een engineer die kutopmerkingen tegen je maakt alsof je in je hele leven ooit 1 heat gekart hebt... je bent F1 coureur HALLO! En dan het rijden zelf... :'-(

    Wat heeft Codemasters met die dudes gedaan die de TOCA series maakte? Kunnen ze die niet ff bellen voor F1 2013 ofzo.
     
  18. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, heb het idee dat F1 2012 sterk tegen arcade aan leunt of trap ik nu een open deur in? Heb niet echt het idee dat ik de volle grip heb.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb net m'n eerste rondjes gereden. De Career sessie van Australië gedaan.

    2011 heb ik gespeeld, maar ten opzichte van 2010 vind ik dit spel wel een verbetering. Helaas blijven de animaties tussen races door (van de pit crew enzo) echt kansloos, DOE DAT DAN GEWOON NIET.

    Racen is top IMO. Ik ben zelf niet zo'n wonderkind wat racen betreft en heb een prima uitdaging aan Normal. In 2010 vond ik Realistic wel te doen, maar was ik gewoon 5 seconden langzamer per rondje. :p
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Game ook binnen. Gisteren met broertjes even de demo gespeeld en heb er zin in. FRS heeft hem namelijk al. :thumbs:
     

Deel Deze Pagina