[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja,

    Ik heb niet veel tijd meer om te gamen, en ik erger me al jarenlang aan de speelsnelheid van PES online. Ik ga dan dus voor de singelplayer ervaring en ik speel graag en vaak tegen vrienden. Dan kies ik voor de PS3. Vroeger kocht ik de Xbox versie ook voor online, nu heb ik dat geld er niet meer voor over.
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Een vraag aan de mensen die de retail versie hebben, is die irritante hapering die in demo aanwezig was volledig weg?
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    PS3 versie heeft het nimmer gehad, ook niet in de demo. Op de 360 had ik het in de demo wel heel erg. Hij bleef gewoon een seconde hangen voor mij, maar het spel ging wel verder zodat de bal plots heel ergens anders was. Ik heb verder niemand gehoord over de retailversie.
     
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Cyrax, ik had gisteren wel een paar dingen met de keeper dat ik dacht " waarom ? ". Misschien dat hun dat ook hebben gehad.

    Ten eerste pakte de keeper de bal klem vast. Draaide zich naar de goal en liet toen ineens de bal los. Eigen doelpunt. Ik heb dit ook in eerdere delen wel eens gezien. Of als de tegenstander aanvalt en schiet dat de keeper nog niet eens moeite doet om te reageren en alleen blijft staan. Verder niks dan lof over PES2013. Ik gisterenavond zelf wat transfers gedaan voordat ik met ML begon.
     
  5. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan je aanraden om MET vrienden tegen de COMP te spelen. Dat is echt gaaf. Het geeft echt veel voldoening als je samen geweldige aanvallen opzet. Die loopacties zijn eigenlijk altijd zoals je wilt, omdat je altijd de speler zonder bal kan besturen.

    Wij spelen altijd met Oranje een WK en EK (dus die licentie is nu echt heel zuur).
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik heb ook wel dingen gezien dat ik dacht dat het wel beter had gekund bij de keepers. Wat jij nu zegt heb ik in die 4 uur nog niet gezien.

    Nu heb ik toch ook al heel wat Fifa gespeeld en ook daar gebeuren vreemde dingen bij de keeper, ook in Fifa 2013.

    Ik vind de keeper iig niet zo storend als in PES 2012 en daar ben ik al heel blij mee. Er is zeker ruimte voor verbetering hoor, maar de keepers doen over het algemeen wat ze moeten doen en doen dat redelijk.

    @MJD85:

    I know. Ik speel met een maat al jarenlang samen, ook tegen andere mensen en we deden aan toernooien mee. Echter, de laatste jaren vond ik dat er iets goed mis was met het switchen van een speler. Een spits selecteren duurde heel lang, te vaak de verkeerde speler enz.enz... PES 2013 lijkt daar vooralsnog minder last van te hebben (ik heb alleen de in de demo met een maat tegen de CPU gespeeld, nog niet in de retailversie), dus dat is goed nieuws.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ga beginnen met een Spaanse ploeg (omdat je vanaf morgen alle stadia hebt). Vind ik wel zo vet. Uit tegen Barca enzo :D WHOOEIII. Even kijken met welke ploeg ik ga spelen. Misschien Deportivo ofzo of Granada.
     
  8. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    De haperingen zijn volledig weg. Ik heb ieder jaar dit probleem met de demo, heel vaag hoe dat ook ieder jaar maar weer kan, maar goed.
    Gewoon kopen dat spel.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga heel even de fanboy uithangen:

    Man o man, wat een geweldige game zeg. PES is BACK!!!!! Doorgaan op deze weg please, want dit spel ga ik het hele jaar spelen. Gruwelijk tof, weinig storende elementen, realistisch. Go Konami, well done. Mag ook wel even gezegd worden, azijnpissen doe ik straks wel weer :thumbs:
     
  10. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Fuuuu GM sms mij eens, ik wil dat spel gaan halen! Ik scoorde gisteren in de demo toch weer een lekkere goal dmv schieten met LT en ook steekpassjes waren sick :D
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Xboxworld interesse in een review?
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dank je Cyrax, nu ga ik m zeker halen, als jij m weer tof vindt dan moet ie wel goed zijn dit jaar. :D
     
  13. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    _O_
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Yes please graag een review.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    PM Mirik even ;) Heb hem ook al even op de hoogte gebracht van jouw voorstel ;)
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nu al online spelen ?
     
  17. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee nog niet, pas op officiele releasedatum volgens mij. Heeft iemand al een smsje van game mania gehad dat ie klaar ligt?
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Waarom wil je hem per se bij de Game Mania halen? Bij de FRS en vele andere winkels ligt ie gewoon. Gister zei een dame bij de Game Mania tegen mij "hopelijk morgen, donderdag sowieso". Volgens mij houden zij zich echt strikt aan de releasedatum op hun website (20 september).
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat ik hem daar gepreordered heb en maar een 10tje betaal ivm inruiling games. Ik zit krap bij kas deze maand :p Overigens zei die verkoper in Utrecht dat ie sws vandaag de verkoop in ging.
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Die in Zeist hadden hem gisteren nog niet geleverd gekregen (net als de FRS overigens, die hadden alleen de PS3 versie gehad), maar die zei dat hij vandaag gelijk in de verkoop ging.

    Online werkt nog niet overigens.
     

Deel Deze Pagina