[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Goede vraag! Nee, nog niet, dat kan pas op de officiele release datum.
    En of het dan kan zit nog! Kijk maar wat hier staat ( Een aantal bladzijde terug stond een verkorte Nederlandse vertaling )
    http://winningelevenblog.com/blog/pes-2013-dlc-and-updates-fully-detailed/

    Wat er staat is dat de community-mode in een verbeterde uitgave pas in oktober komt. Hetzelfde voor het ranking systeem.
    Dus de vraag is op zijn plaats of je voor die tijd dan in ieder geval wel in lobbies kunt spelen. Ranked kan dan blijkbaar nog niet.
    Vragen, vragen...
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Bij de FRS kun je ook used games inleveren hoor. Wellicht dat je nog een bon hebt ofzo?
     
  3. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee ik had de games al eerder ingeleverd bij GM, dus dat gaat sws niet meer werken. Ik wacht geduldig af, op de website van GM staat dat ie wel al beschikbaar is (geen verwachte datum meer ofzo).

    Edit: Net een smsje gekregen dat ie klaar ligt, dus ik ga hem straks halen :D
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Mhh :mad: net terug van mijn vriendin in groningen, bij frs in groningen (station) hadden ze hem wel maar was al weg, zo een in zwolle bij de frs proberen.
    Hoop wel echt dat ie daar ligt en dan kan ik zo lekker paar uurtjes pessen voor ik weer moet werken.
    Klinkt allemaal heel lekker iig (:
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Mooi bij frs station zwolle de laatste opgehaald, me fifa street ingeleverd voor 17,- dus heb hem voor 33 :)
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Prima prijsje lijkt mij!
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd toch een game uitbrengen die eigenlijk nog niet voledig is.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ach hoeveel gamemakers doen dan dat tegenwoordig niet.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, inderdaad. Ik heb nog even rond gekeken of ik antwoorden kon vinden, maar nee. We zullen in ieder geval tot morgen ( release datum ) moeten wachten voor we weten dat er tenminste wel gewoon 1 vs 1 online kunnen spelen al is het dan niet ranked.
    En ja, vreemd om dit zo uit te brengen maar het zal wel zijn dat ze persé eerder dan FIFA uit wilde komen. Koste wat het kost.
     
  10. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Yeah ik heb hem, nu lekker spelen.
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Pff zo het eerste wat ik heb gedaan is ai se te pego ofzo van die playlist afgehaald wat een kut nummer is dat toch.

    Nu CL begonnen met Bayern, 1 wedstrijd gespeeld (verloren met 1-0 op superstar), speelt volgens mij wel anders dan demo (vooral qua schoten en keepers) maar ga nu nog even wat spelen

    //ik vind het trouwens ook jammer dat ik op superstar al redeleijk goed mee kan komen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Mijn vrouw vind dat wel een gezellig nummer, dus dan kijkt ze minder raar als ik de console weer aanzet. Voorheen zei ze altijd "kan die teringmuziek uit" en jah... Teringmuziek was het (zeker dat harde metal-achtige nummer van 2012) ;)

    Sountrackje is beter dan 2012, dat dan weer wel...
     
  13. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu een dag lang gespeeld en hoewel het beter is dan zijn voorganger doet het me eigenlijk niets meer.
    Daar waar ik vroeger stond te juichen na een doelpunt heb ik nu zoiets van okay volgende.

    Ik kom niet om bashen hier want PES (van vroeger) blijft geweldig echter is dat gevoel nu er niet meer.

    Heel veel plezier voor degene die hem al hebben en hem gaat halen.
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dwight dat heb ik bijna altijd als ik tegen de computer speel. Misschien dat je dat je dat gevoel niet hebt als je tegen een maat of online speelt.

    Over de game zelf: wat speelt het verschrikkelijk heerlijk en intuitief zeg. Commentaar over de keepers snap ik niet want mijn tegenstander die houdt er alles uit of het gaat op de paal of lat. Ik creeer echt veel kansen maar in de twee potjes die ik op prof heb gespeeld heb ik niet kunnen scoren, ik denk dat ik nog ontzettend moet wennen aan pes na zoveel jaren fifa.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Jezus he hopelijk krijg ik hem deze week nog binnen :mad:
     
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    You're missing out boy! Je kan heerlijk knallen van afstand met LT, dan schiet je echt geweldige poeiers.
     
  17. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit spel is best onrealistisch, Immers scoorde net met z'n eerste kans.




    :D
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Haha!
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik krijg het niet voor elkaar om een goede een-twee te doen. De trainingen daarvoor heb ik wel gedaan en dan werkt het wel, maar zodra ik het in een wedstrijd wil doen lukt het niet. De speler die de een-twee begint loopt dan niet snel genoeg door....

    Verder lukt het ook niet om die rechte schoten op doel te krijgen; dus b drukken en dan als de speler de bal raakt nog een keer op b drukken. Ze vliegen vaak over.
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja zo'n keihard zwabberschot is lastig, ze gaan idd snel over. Ook als ik het bij training doe dan zegt ie slecht terwijl ik gewoon scoor. Ik schiet harde schoten het meest op doel met LT.

    Wat ik zo vet vind aan pes is de tactische diepgang. Ik had net (onbedoeld) Tevez op CS en Dzeko op SS terwijl dit andersom moest zijn. Tevez bleef alleen maar weg en Dzeko haalde steeds de ballen, precies wat er gevraagd wordt van zo'n speler als je hem op die positie zet.

    8 wedstrijden, 15 gele en 3 rode kaarten, gaat snel :p
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012

Deel Deze Pagina