Het maakt mij niet zoveel uit wat ze doen, als ze de problemen maar oplossen. Ik ben nog een beetje FUT 12 aan het spelen, laatste weekje dus dat speel ik nog ff, nog even genieten van Vidic, Terry, Ferdinand, Cech, Mata, Nani, Torres, Evra, Cole, Sagna, Kompany, Richards, Lampard, Gerrard, Gervinho, Meireles, Tevez, Pepe Reina en nog een hele zooi premier league topspelers die op de nieuwe Fifa zeker niet gelijk kan kopen. En even spelen met Feyenoord natuurlijk, met Mathijsen, Vormer en Singh erbij sinds juli, dat team was ook erg leuk.
Ohja, de beste speler uit mijn pakje was Buffon, die had ik gelijk verkocht voor 14k en was bezig met een 4-2-2-2 BPL team, dat is op Fifa 13 beter dan het 4-3-2-1 wat ik heb, want de buitenspelers van de Premier League zijn tamelijk ruk op FIFA 13, alleen Nani, Ben Arfa en Hazard zijn écht de moeite waard. Daarnaast is een van mijn favorieten: Mata, een aanvallende middenvelder geworden dus het wordt 4-2-2-2. Het viel mij trouwens wel op dat Kaboul de nieuwe David Luiz wordt: 77 Pace, 82 Def en 80 Heading
Laatst bewerkt: 19 sep 2012