[XOne] FIFA 13 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Die gozer heeft al bijna 1,5 miljoen coins ook. Schandalig.
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet jij niet wat er vandaag allemaal gebeurd is ;) :lol:
     
  3. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag was het hoogste aantal coins dat 1 persoon bij elkaar gehandeld had 400 000 dus weer check je shit voor je alles gelooft mensen
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien is zijn account verwijderd, wie zal het weten... Lijkt niet op photoshop imo
     
  5. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jullie weten wel dat je vandaag gratis pakjes kon openen hea? Dit is gewoon echt en geen photoshop ;)
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Hopelijk kunnen we zaterdag wel FUT spelen, koop alleen daar mijn season ticket voor, niet voor die andere dingen (daar heb ik wel week extra geduld voor)..

    Om de tijd een beetje te doden: welke team hebben jullie nu?

    Ik heb deze:

    Babel/Boerrigter - Altidore/Ziggy- Sulejmani
    ....-Fer- Clasie
    Boilesen-Moisander-...-..
    Kenneth 'clown' Vermeer
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  7. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit het nou dat sommige al zoveel coins hebben? De meeste tegenstanders bij ut zijn toch super slecht dus daar win je toch wel van ook al heb je een kut team.
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Die vraag is al tig keer beantwoord, lees maar terug in dit topic.
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Heren,

    Hierbij mijn Excel bestand. Niks bijzonders, maar je het is zeker handig.

    FUT Handelen.
     
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter reset EA de boel niet, heb net Juan Mata uit een van mijn loyalty packs..
    Is gewoon hun eigen schuld, hadden ze de web app maar beter moeten testen.:emo:
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    En wat nou als je alleen maar rotzooi uit je pakjes had? Ik heb ook wat goede kaarten gekregen en ben alsnog voor een reset.
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan ben je waarschijnlijk wel voor een reset = nieuwe kans op goede spelers uit pakjes. Logisch toch?
    Ik zou het gewoon niet eerlijk vinden als ze zouden resetten voor spelers zoals ik die op een eerlijke manier goede spelers uit hun pakjes hebben gekregen, het is niet mijn schuld dat EA hun zaakjes (weer) niet op orde heeft net zoals vorig jaar en het jaar daarvoor...
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan zou ik liever mijn Xabi Alonso kwijt zijn hoor. Liever een reset dat alles weer eerlijk is dan verder gaan met dit en een verneukte player markt hebben.
     
  14. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnbaar gaat het toch niet gebeuren want het is al door EA confirmed dat ze alleen spelers gaan bannen en niks terug draaien.
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Waar vind je die confirm?
     
  16. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron?

    Ik heb ook al aardig wat bargains en leuke spelers, maar beter resetten ze de handel of iig een alternatief dat alles weer enigzins fair is
     
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Precies het gaat erom dat het weer 'fair' wordt! Iedereen raakt (leuke) spelers kwijt.. Maar we hebben nog genoeg tijd om coins te verdienen etc. Nu is 4 k vele bijvoorbeeld, straks over maand een lachertje..
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik snap echt niet waar jullie je al 20pagaina's druk om maken.Gewoon straks lekker potjes spelen ipv dat gezeur over reset of bannen ik wacht gewoon tot de 28ste.
     
  19. Jordi95

    Jordi95 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt mij niet zoveel uit wat ze doen, als ze de problemen maar oplossen. Ik ben nog een beetje FUT 12 aan het spelen, laatste weekje dus dat speel ik nog ff, nog even genieten van Vidic, Terry, Ferdinand, Cech, Mata, Nani, Torres, Evra, Cole, Sagna, Kompany, Richards, Lampard, Gerrard, Gervinho, Meireles, Tevez, Pepe Reina en nog een hele zooi premier league topspelers die op de nieuwe Fifa zeker niet gelijk kan kopen. En even spelen met Feyenoord natuurlijk, met Mathijsen, Vormer en Singh erbij sinds juli, dat team was ook erg leuk.

    Ohja, de beste speler uit mijn pakje was Buffon, die had ik gelijk verkocht voor 14k en was bezig met een 4-2-2-2 BPL team, dat is op Fifa 13 beter dan het 4-3-2-1 wat ik heb, want de buitenspelers van de Premier League zijn tamelijk ruk op FIFA 13, alleen Nani, Ben Arfa en Hazard zijn écht de moeite waard. Daarnaast is een van mijn favorieten: Mata, een aanvallende middenvelder geworden dus het wordt 4-2-2-2. Het viel mij trouwens wel op dat Kaboul de nieuwe David Luiz wordt: 77 Pace, 82 Def en 80 Heading
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  20. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Dude als mensen gaan glitchen is er toch geen zak aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina