[XOne] FIFA 13 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Daar heb jij tog geen last van?Doe gewoon je eigen ding.
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ofwel: Kan jij bevestigen dat er geen reset komt? Waarop de werknemer van EA reageert met: Er is geen enkele officiële berichtgeving hierover en het is simpelweg een gerucht.
     
  3. Jordi95

    Jordi95 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spelen an sich wordt er niet minder om, maar de markt wordt wel dusdanig verkracht dat het kopen van Messi, Ronaldo, van Persie etc. kinderspel wordt.

    Ik lig er trouwens niet wakker van hoor, dat niet. Maar jammer is het wel:)
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bullshit, die spelers zullen gewoon duur blijven hoor.

    Ze kunnen hem nu wel resetten (wat ze niet gaan doen, obv), maar de glitchers/modders ga je echt niet stoppen hoor. Je merkt het niet eens, maar vorig jaar zijn er ook tachtig gitches geweest en heel het jaar door autobuyers, waardoor er amper nog bargains te koop stonden bij de 59min.

    Gewoon spelen nu. Je moet het ook niet overdrijven, alsof IEDEREEN nu een geweldig team heeft. Nee, slecht een klein groepje. En daar komen nog véél meer gamers bij wanneer de game officieel uit komt.
     
  5. Jordi95

    Jordi95 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hoor je mij ook niet over klagen, dat iedereen een goed team kan krijgen, ik bedoelde eigenlijk meer dat men door middel van de glitch topspelers kunnen krijgen. Maar jou bewering dat hacks en glitches geen invloed hebben op de markt is interessant, waarom zou EA anders moeilijk doen, lekker laten hacken dan, zou ik zeggen!
     
  6. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Net alsof EA het wat boeit of de markt na de klote is of niet.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk moeten ze het nu gepatched hebben (en volgens mij hebben ze dat; zo even opzoeken) en niet door laten gaan. Dat die hele glitch mogelijk is om 24 gouden rare spelers gratis te krijgen, ontelbaar vaak, is gewoon belachelijk, echt een schande. Ik snap sowieso ook niet waarom ze die pakjes HEBBEN.. Als je zulke ook niet achter de hand hebt, kan niemand die pakjes ook kopen via omwegen.

    Als het gewoon zo blijft als het nu is, is er met de markt niet veel mis, dat trekt wel weer bij. Het zijn vooral veel coins die nu in de rondte gaan. Iedereen heeft continu packs gekocht en dan alles gediscard, niet verkocht omdat het snel moest voordat EA erachter kwam. Dus uiteindelijk is er qua spelers op de markt niet veel veranderd, zeker ook omdat er maar een klein aantal mensen echt gebruik heeft gemaakt van de glitch.

    Ben dus niet bang en ga gewoon spelen. EA zal vast een paar glitchers bannen om even te laten zien dat ze er ook zijn, om daarna weer weg te kruipen totdat het volgende lek is ontdekt en hard misbruikt.

    Dusja..
    [​IMG]

    :+
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  8. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    zit idd wel wat in, of ze nou zo deraan komen of met geluk uit pakjes halen, jij moet toch je eigen team maken. Laat die klote web app nou maar weer online gaan binnen een uur:emo:

    Ook actief op FOK Siem? ;P
     
  9. Jordi95

    Jordi95 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    @Siemenn

    Dan begrijp ik wat je bedoelt en ben ik het met je eens :)
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nope, droogkloterij kan ik op lachen, maar het niveau van FOK is echt tenenkrommend. :+

    Laat hem maar online komen ja, maar ga zo maar lekker slapen, want denk dat hij nog lang niet komt.
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Gok om uurtje of 2 in de nacht weer :lol: En dan morgenmiddag overbelasting server oid.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hier durf ik mijn geld op in te zetten.

    Ach, de 22e komt de console-versie (als je Season-Pass hebt), dan die-harden! _O_

    Wellicht al honderd keer gevraagd, maar de laatste zoveel pagina's gaan al over alles en nog wat.. maar: iemand enig idee wanneer we FIFA13 kunnen downloaden zaterdag?
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Las eerder in dit topic dat het vorig jaar om 15:00 zou zijn , maar 18:00 werd.. Dus releasetime EA + 3 uur. Met dank aan LuckyLuciano, die zei dit volgens mij.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oké, nu nog achter de releasetime komen :).

    Ik ben toch pas om 18:00 thuis na voetbal.
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Vorig jaar zou het 15.00 komen. En EA kennende werd dit pas 18.00. Het zou ook zomaar pas om 21.00 komen. Je weet het maar nooit met die amateurs. :lol:
     
  16. GregorCorleone

    GregorCorleone FUT13 Xbox

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    En na een dag spelen wordt er een glitch ontdekt waardoor je via een Firefox addon kan scoren met de scheidsrechter, wiens doelpunten voor 5 tellen in plaats van 1.. Het zou me serieus niets meer verbazen :cool:
     
  17. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    ‏@EASPORTSFIFA
    We're still working to ensure that we can provide a stable experience for all users on the web app. Stay tuned and thanks for your patience.
     
  18. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Zaterdag na voetbal maar downloaden dan. Helaas hele weekend volgepland, zo n slechte timing! Gelukkig heb ik volgende week VRIJ! BAM BAM BAM! (oh nee moet met de scriptie aan de gang... :mad:)

    Van mij mogen ze gaan resetten hoor, als dat de oplossing is. Had wel wat coins bij elkaar gehandelt, maar ach straks als we gaan spelen barst het pas echt los, liever dat dan alles in orde is.
     
  19. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo kut dat de 22ste net mijn season-pass over is :p. Maar wie weet mag ik de 22ste er nog de hele dag gebruik van maken :emo:
     
  20. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    04:39: Nog steeds Fut web app offline |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina