Wat wel een beetje bs is zijn de stats van Ronaldo: 99.... Dat heeft vervolgens ook invloed op de gameplay, want elk schot op goal is zo'n beetje raak. Dat vind ik wel jammer.
Dat zal vast onderdeel geweest zijn van het contract. Hij staat niet vrijwillig op de cover. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.
Ach jah, vorig jaar kocht ik Neymar met Ajax. Aan de andere kant, Drogba gaat ook naar een Chinese kutclub, dus waarom niet? Als hij maar kan vangen
Ik speel inderdaad de PS3 versie. Die vind ik verreweg het lekkerst spelen vanwege de controller. Ik speel nog altijd met het d-pad, en op de xbox-controller is dat een onding. Daarbij speel ik niet meer online, anders had ik wel de 360 versie gehaald. Online boeit me niet meer, al mijn vrienden spelen PES, dus ik ga vaak gewoon lekker offline op de bank voetballen.
Ik zag gisteravond btw dat je PES aan het spelen was. Wellicht kunnen we toch een keer een potje spelen online....
je moet een code invoeren om van de online functies gebruik te maken. Zat achter de handleiding op een apart blaadje.
Ohw btw, dinsdag kon ik de eerste DataPack nog niet downloaden (Service cannot be initialized melding kreeg ik toen ofzo). Echter vanmorgen startte ik PES even op om de DataPack te downloaden, maar toen ik daar heen ging, zag ik dat de DataPack uitgegrijsd was. Heeft iemand een idee waaraan ik kan zien of de DataPack geinstalleerd is? Bijv. n.a.v. een stadionnaam ofzo? Misschien dat hij zich namelijk uit zich zelf heeft gedownload.
Dat is goed, maar meestal als ik speel, speel ik niet alleen. Het viel me op dat ik nu van de CPU wat makkelijker kan winnen dan in PES 2012. Ik kan iig lekkerder voetballen, in PES 2012 vond ik het verschrikkelijk om tegen de CPU te spelen, nu is het nog wel leuk.
Klopt, dat vind ik ook. Je hebt nu veel meer het gevoel dat je KAN voetballen. Alleen worden foutjes wel genadig afgestraft. Je moet echt compact verdedigen en niet te snel happen.
Ik vraag me af of de uiteindelijke versie veel verschilt met de demo (2)? Ziet het er beter uit? Verloopt het spel vloeiender? et cetera....
Kan het niet zeggen voor de 360, maar op de PS3 loopt het zeker vloeiend. Speelt subliem! Grafisch is het prima.
Alleen wel jammer van de verplichte autosave. Elke keer weer in de master league en andere leagues. Hopelijk wordt dit nog aangepakt in een update.