Ga naar 'informatie' en daar de DLC ophalen. Dan zie je bij de downloads vanzelf de online pass staan. Maar je kan beter even wachten want het werkt toch niet goed. Zoals Manomoker zegt, ze zijn met onvoorzien onderhoud bezig.
Waarom slaat het spel taal keuze niet op, en als je een training voltooid heb kan je hem als je het spel hebt afgesloten opnieuw doen! meer mensen last van deze fouten
Waarom zetten ze eigenlijk niet bij de ML een functie erin dat je ook als trainer van club kan wisselen na goede/slechte prestaties bijvoorbeeld. En dat deze functie ook gewoon uitgezet kan worden voor je een ML aanmaakt. Maakt het net even wat leuker IMO.
Inderdaad. Dacht dat het er wel in zat dus ik begon met twente. Blijkt gewoon dat je niet kan wisselen Gelijk al geen zin meer.
Goed man! Volgens mij sta jij al in mijn lijst en heb ik wel eens een potje tegen je gespeeld al (PES 2012)? Kan dat? Volgens mij droogde ik jou toen af met 12-2 (geintje ) Zo goed ben ik namelijk niet Ik wil het altijd te mooi doen, waardoor ik veel kansen verpruts. Anyway, volgens mij is mijn naam op de PS3: Mister-Jows (spaties konden daar niet geloof ik)
ik hoor dat er geen boots en trainings pakketten in MLO zitten! godzijdank... daarnaast schijnt het dat de MLO condities van spelers na 3 of 4 potjes wijzigen ipv dagenlang die conditie te hebben. top! kan iemand dit bevestigen?
Die ML mag m.i. heel veel aan veranderd worden. Aan heel het spel overigens, mits die gameplay maar subliem blijft
Volgens mij hebben we weleens een paar potjes gedaan. Maar ik kan je niet meer terugvinden in mijn lijst.
In MLO stonden de condities/fitheid van spelers een aantal dagen vast. soms wel 4 dagen lang had je een paarse pijl naar beneden bij een belangrijke speler van het team. Nu hoor ik geruchten dat dit na een 3 of 4 MLO wedstrijden al verandert... ik hoop dat dit waar is wat wordt gezegd