was het maar een weekje, 28ste toch in NL ? 9dagen, duuuurt nog zo lang !
Heb je net toegevoegd, als je wat DOA4 (5) wilt doen stuur me maar een invite als ik online ben (veelal laat in de avond).
Zou het echt jammer vinden als de oude lobby-setup niet terugkeert maar ik was er al bang voor, wel begrijpelijk ivm lag.
Christie, Eliot en Helena speel ik alle drie niet, zou hoogstens kunnen melden wat ik andere spelers zie doen (hoe ze launchen, welke moves goed zijn etc) en wat basic tips/combos maar aangezien jezelf ook replays kan opslaan van andere spelers die er meer mee kunnen is dat wellicht effectiever.
Helena is trouwens een advanced character, niet makkelijk om goed mee te spelen en in DOA5 is ze wat zwakker gemaakt. Bij Eliot moet je zeker zijn Parry (Sabaki's) leren gebruiken, vrij irritant. In DOA5 heeft hij Parry voor MIDs en eentje voor HIGHs. Eliot zou in 5 ook HighTier zijn (?).
Sarah, Mila en Rig ga ik zelf ook mee aan de slag, kunnen we elkaar evt. tips geven
Gisteren trouwens nog met een toffe NL gast online DOA4 gespeeld, xDelRay. Ook A+ maar stukken hoger (70.000 vs 50.000). Hij speelde ook DOA4 om alvast klaar te zijn voor DOA5
Ik had het idee dat hij ook geen SlowEscape gebruikte en blijkbaar wist hij ook niet wat het is. Dus samen een beetje proberen uit te zoeken maar geen succes In training mode nog geprobeerd maar het is lastig op te zetten : jezelf in stun brengen en dan SlowEscape uitvoeren, verdomd onhandig in training mode. Met DOA5 training nog maar eens proberen, zal daar makkelijker kunnen.
Zo zou het moeten :
Naast circles draaien kan je ook andere bewegingen invoeren en button mashing, hoe meer inputs hoe beter. Probleem is dat je door block en dpad beweging snel een counter eruit gooit en je wilt juist geen counters doen maar SlowEscape
Laatst bewerkt: 19 sep 2012