Tja, ik heb de code al ge-redeemed en vervolgens ook al 4 wedstrijden online gespeeld. Geen problemen tegen gekomen.
Incorrect... Dit is de update die 'in oktober' plaatsvindt. Hier is nog geen exacte datum voor. Ik hoop nog steeds op de eerste week van oktober
Misschien via de lobby? Ga naar Wedstrijd en kies Profielmatch in lobby. Kijk of je dan een lobby voor 2 vs 2 kan opzetten. Ik heb het niet geprobeerd maar dit lijkt me de enige mogelijkheid. En anders moet het via de community die mid-oktober uitkomt.
Ik straks wel na het eten. Laat dan wel even een berichtje achter op het forum, of jij voegt mij alvast even toe
Ik ook! Maar kijken we dan wel even welke teams, heb geen mic meer btw. dus dat wordt wel kut met praten straks. Maar als jij straks eerst een team kiest kies ik wel een gelijkwaardige tegenstander! Ga nu even eten
gare pro net verkocht voor 35 euro en gekocht voor 50. pff zo saai is het. ik dacht dat het vet was. FIFA 13 word het dan maar weer
Alle steekpasen lukken, het is so simpel die comentator is een mongool. ze doen transfers pas half oktober die keepers zijn gehandicapt veel engelse teams en nationale teams hebben shirtjes van zeeman aan en zo kan ik verder gaan