[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Die recensie van Insidegamer is echt lachwekkend slecht.

    Het speelt als een droom volgens de reviewer. Toch geven ze het spel een lager cijfer dan PES 2012.

    En dan Fifa 13 een 9.5 geven. :emo:
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ah hij is binnen hier.

    Vinden jullie dat er een groot verschil is met de demo?
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tuurlijk. Maar zeggen dat alle steekpasjes lukken is ongeloofwaardig. Zet hem dan eens van beginner af joh. Want Pro 2013 is veel, maar niet makkelijk. Grootspraak noemen we dat.
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Niet groot maar wel verschil, in negatieve zin.

    Qua schoten en keepers merk ik dit vooral
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Deze pes is zeker niet makkelijk. Ik speel nu MLO en vind dat de gecontrolleerd schot echt heel erg makkelijk is. Ze gaan er bijna allemaal in net buiten de 16. Het komt wel doordat nu bijna iedereen een gare keeper hebben maar toch....

    Trouwens, het dribbelen met LB is echt zoo belangrijk. Je houdt de bal dichtbij je voet en daarmee kun je echt hele mooie acties maken.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Je hebt de demo toch gespeeld!? Waarom KOOP je het dan voor 50 euro als je er toch geen ruk aan vindt!?

    Als je al twijfelde, dan kon je net zo goed even de reviews en reacties op de fora afwachten, en het over 2 maanden voor 25 euro zelf proberen.

    Anyway, zelf even een paar keer op de PC geprobeerd, en ik moet zeggen dat het goed aanvoelt, al vind ik FIFA13 momenteel gewoon nog beter, dus waarschijnlijk zal mijn keus daarop vallen.
     
  7. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooi, de BLES codes van de discs zijn in Europa hetzelfde. Dus dat is goed nieuws ten aanzien van 1 goede option file.
     
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Net even me eerste potjes online gespeeld. Zijn hier nog meer mensen die enige last hebben van lag? Zo niet, dan weet ik dat het aan mijn internet connectie ligt. ;)
     
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Heel sporadisch. Zit je weer over wifi en niet via de kabel? :p
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Tering 3x keer helemaal kansloos ingemaakt door Alex, en wat speelde ik ook zwaar beroerd geen normale aanval of kans gehad. een na laatste wedstrijd pakte ik nog 2 gefrustreerde rode kaarten :emo:

    Laatste wedstrijd met Ajax eindelijk een beetje normaal gespeeld en ook nog gewonnen had qua goals soms wel een beetje geluk maar ook wat pech deze wedstrijd maar qua spel iig al wat meer richting hoe ik wil/moet spelen.

    Maar 3 keer dus helemaal weg gespeeld en verloren 1 wedstrijd gewonnen en al wat meer mee kunnen spelen, op sommige momenten nog wel goed ook.

    Alex binnenkort nog een keer? eerste 3 wedstrijden van mij sloegen echt nergens op :p 2e had ik wat geluk bij 3e goal maar het spel van mij kwam iig al iets meer in de buurt van hoe ik moet spelen :p

    Had trouwens geen/heel weinig last van lag
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2012
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Iemand nog talentjes voor mlo?
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Klopt! Ik heb iig al een OF geinstalleerd. Ziet er goed uit. Moest alleen wel heel mijn profiel opnieuw instellen, maar dat was opzich niet zo'n probleem ;)

    Heb nu Engelse Premier League en de Bundesliga erbij.
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je loopt te trollen man. Elke steekpass lukt? Nou, het spijt mij zeer. Dan speel je het spel op Beginner (ik speel altijd op Superstar en passing-assistent op 25%). Op Superstar moet ik echt heel goed timen en de juiste snelheid meegeven. Echt lastig!

    Heb wel meer reacties van gasten gelezen op andere sites die zeggen dat PES onwijs arcade is, omdat ze zo van de ene 16 naar de andere 16 dribbelen. Die hebben het spel niet eens gespeeld, die lullen maar wat.

    Dat het jouw spel niet is en FIFA je meer bevalt, prima, maar ga geen onzin lopen verkondigen.
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar heb je de OF gedownload? Is het misschien een idee om met zn alle de option file van Daymos te downloaden (iig voor de 360), zodat we allemaal dezelfde tansfers en teams hebben? Iig degene waartegen ik vaker speel :)

    Ja moet wel zeggen dat het team van PSV me totaal niet lukt, maar miss is dat karma omdat ik meer een Ajax supporter ben:D Spelen snel weer is een potje, goed idee. Had sporadisch last van lag, iig geen storende lag.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij komt de 2013 OF van Daymos morgn uit, als ik z'n tweets tenminste goed interpreter :+
     
  16. mussi

    mussi Guest

    Omdat er duidelijk staat bij de demo dat de spel nog niet af is!?
     
  17. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus wie weet is FIFA wel ongelovelijk slecht en dan zit je met twee kutte games. Kom op zeg, je weet toch dat een demo die redelijk kort voor de release uitkomt wel een verwachting geeft van hoe de game uiteindelijk is.
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    han weet jij hoe je tijdens de wedstrijd kunt extra kunt aanvallen cq verdedigen. De oude combinatie toetsen werken niet meer...
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nog niet geprobeerd, sorry...
     
  20. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    De beste gameplay van PES ooit? Never! Echt niet. Ik vind het eigenlijk niks verbeterd sinds de vorige. Oke, de bugs zijn eruit, en het speelt misschien iets lekkerder ofzo, maar het gevoel van voetbal is er echt niet. Schieten voelt kut. Passing vind ik niet altijd lekker gaan. De ML slaat ook nergens op. Stats die totaal nergens op slaan. Commentaar wat nog steeds belachelijk slecht is. Heeft allemaal niks met de gameplay te maken, dat weet ik, maar is wel onderdeel van het product. Konami maakt het zichzelf gewoon veel te makkelijk omdat ze weten dat de mensen het toch wel kopen, maar ik snap niet dat mensen altijd zo tevreden zijn met een half product.
     

Deel Deze Pagina