[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik heb nu een paar potjes gespeeld en PES2011 staat hier echt mijlenver boven nog.

    Snel maar een OF downloaden en dan Master League.
     
  2. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil dat vijfkant voor die stats weer terug :mad:
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ja het is echt amper overzichtelijk. Dat letter systeem is ontzettend kut.

    Ben nu ff bezig om import data van 2012 te importeren.... Man dat duurt laaaaang!
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2012
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, speelde juist speciaal via kabel. Maar laatste paar potjes gingen alweer beter. :D
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ronaldo snelheid B wtf? Dat klopt toch niet. Het enige wat me irriteert is dat echt snelle spelers zoals ronaldo soms nog worden tegengehouden door bijvoorbeeld iemand als Alex, terwijl ik hem al achter me heb.
     
  6. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    weet iemand toevallig of er al een option file is voor 2013 dat je alle logos en shirts hebt?

    vind hem overigens erg leuk (als voorgerecht op FIFA 13:p) haha
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Tja zoveel rare dingen weer... Als NBA 2k13 binnen is ligt PES snel stof te happen vrees ik. Demo was echt beter!
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Demo was inderdaad beter. Denk dat ik dit spel niet lang zal spelen. Nog te veel foutjes.
     
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarin merk jij verschil dan? Daar hadden spelers ook al rare snelheid stats.
     
  10. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik bespeur helaas nu alweer negatieve geluiden. Zoals ieder jaar de bekende geluiden na de demo en uiteindelijk toch die deceptie.

    Hoe kan dit toch?

    Ga overigens vandaag de hele dag aan de gang!
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  11. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    @HanTerp

    Toen ik online ging wilde hij wel gelijk mijn pass, snapte het niet zo dat zou toch pas in november in gaan?
    Niet dat het erg is verder, maar weer miscommunicatie van Konami.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat een crap zeg. Je leeft in het verleden. Deze PES is zoveel beter dan PES 2012. Er zijn zoveel dingen beter. Het passen, het schieten, het dribbelen en de AI. De gameplay is heerlijk. Het is echt niet perfect, maar het is een geweldige footie qua gameplay.

    Vroegah was niet alles beter, FIFA was slechter. Afgezien van de gameplay is PES verder idd niet veel soeps, de sfeer, het commentaar en de licenties, het is ruk. Maar het speelt top wat mij betreft en is idd de best PES sinds jaren.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Is dat niet gewoon een mening?
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Is alles wat hier gezegd wordt niet gewoon een mening? Ik zal voortaan beginnen met : " ik vind" goed? Jij zegt ook alleen maar dat er nog teveel fouten in zitten. Verder geen enkele omschrijving wat er dan allemaal fout aan is volgens jou.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ja, en hou daarom eens op met die van anderen 'crap' te noemen.
     
  16. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Damn... Ik ben verslaafd!!

    Dit is de beste PES sinds 2008....

    Tyrant, ik denk dat het beter is dat jij idd gewoon fifa gaat spelen.

    Het feit dat je pes2011 zo goed vond en nu deze editie niet kan waarderen laat blijken dat je meer richting de gameplay van fifa neigt. Daar is niets mis mee en het gebeurt zelfs in de beste gezinnen :).

    Om je te troosten wil ik je voorstellen om pes 2013 aan mij te verkopen om aan iemand cadeau te doen die het wel kan waarderen. 30€ doen?

    Los van de konami dingen die we zijn tegengekomen zoals free kick cheat en lag switch disconnecters, is de gameplay om van te smullen.

    Yep, I'm fucking addicted. :):):)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  17. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar wat vind jij beter aan de demo dan Tyrant?

    Online zal volgens mij echt vaak PSG gekozen worden. Zelfs als jij laat zien dat je met mindere team wilt spelen zoals Ajax gaan ze nog naar PSG toe.
     
  18. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit. :mad:
    Die kutkinderen die alleen maar Barca, Real en nu ook PSG kiezen. Voordeel is dat met deze gameplay het niet gelijk veel te snelle wedstrijden worden en je nog wel gewoon lekker kan voetballen. Gister nog zo'n Barca mannetje afgemaakt. :D
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als ik nou de hele dag niets anders doe dan een ander zijn mening met crap beschrijven, dan heb je volkomen gelijk. Dan kun je dat gewoon tegen me zeggen. Dat is niet zo, dus je praat gewoon onzin.

    Ik onderbouw tenminste iets als ik zeg, dat kan ik van jou niet zeggen. Moet je toetsenbord aan de lader na iedere zin die je hebt gepost? "Er zitten rare dingen in", "de demo was beter"... Gaaaaappp, en waarom vind je dat dan?
     
  20. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Joh laat het, hij mag toch z'n ongenoegen uiten? Dat wij het totale onzin vinden ben ik alleen maar blij mee.

    Zoals ik al had gezegd moet hij gewoon pes dan links laten liggen en niet meer zeuren.

    Pes is voor liefhebbers, just the way we like it
     

Deel Deze Pagina