Eigen server heh, dan heb je precies het omgekeerde effect van wat jij omschrijft.
Als je begint te winnen blijft iedereen in jouw team zitten (en vaak proberen mensen tussen de potjes of zelfs tijdens over te springen).
Dus het sterke team versterkt zich vaak alleen maar en aan de andere kant word er veel gequit. Daar is ook niet zo heel veel te doen want ik probeer het ook wel eens wat te spreiden maar eigenlijk het enige wat je kan doen is zelf in het andere team gaan zitten want als je andere spelers overzet quitten ze meestal (heel begrijpelijk , ik zou dat ook niet leuk vinden) dus dat doe ik dan maar niet meer
Maar heel heel echt aan elkaar gewaagde teams heb je dus niet zo heel vaak. Mensen zijn wel slim genoeg om snel naar de kant waar de hoog gerankte spelers zitten te springen.
Plus ik heb nooit last van het joinen van halve potjes waar je al dik achter staat , ik word nooit ergens uitgetrapt, heb zelden disconnects, hoef nooit een potje te quitten omdat ik in een server gegooid word met stomme regels of 1000% tickets of wat dan ook etc. Dat scheelt natuurlijk ook allemaal flink op je ratio
Maar ook voor rent a server was mijn w/l al heel respectabel (ergens tussen de 5 en de 6 volgens mij) omdat ik dus alleen maar bezig ben met vlaggen pakken en winnen en niet met mijn k/d Belangrijkste stat in die screenshot is volgens mij dan ook de SPM en niet de W/L ratio, want het team dat de meeste punten pakt wint 9 van de 10 keer (als het niet zinloos aan t boosten is of alleen suicide heals aan t maken is o.i.d)
Ook omdat ik in het begin echt soms hele dagen BF speelde als ik eenmaal een goede server gevonden had. Dan pak je een paar losses bij het zoeken naar een goede server en een goed team maar als je dan eenmaal lekker bezig bent en je speelt een paar uur door dan compenseer je dat dus ruimschoots
edit:// Al is die SPM ook wel beetje scheef door die Double XP week en weekenden, kijk maar naar deze History van BF3stats.com. Je ziet hem in de dubbel XP week echt enorme sprongen maken
Laatst bewerkt: 21 sep 2012