[XOne] FIFA 13 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is versturen wij uw bestelling in één keer. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op donderdag 27 september 2012

2. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    27

3. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee kan nog niet, pas bij retail! Je kan alleen met coins vooralsnog packs kopen.

4. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Kort vraagje; ik weet helemaal niks van FUT af maar ben van plan het te gaan spelen, vroeg me alleen af hoeveel geld je er ongeveer aan kwijt bent? Is het zo dat je zonder coins te kopen voor echte euro's nooit echt mee kan doen aan de top of dat het niet leuk is? (zoals van die flut facebook spelletjes etc.) Of is het wel vermakelijk met gewoon coins verdienen door wedstrijden te winnen?

5. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je weet er meer vanaf dan je denkt haha, het is idd leuker om zonder geld wat moois te maken maar dan moet je er wel veel tijd in steken.

6. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker leuk. Echter is het zo dat je het zo gek kan maken als je zelf wilt. Je hoeft er niet per se geld in te steken. Dus veel handelen en wedstrijden spelen.\o/

7. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is juist leuk, een uitdaging om van niets iets te maken. Je begint met een aantal gratis bronze spelers, het is aan jou om coins te verdienen met wedstrijden/toernooien en handelen en op die manier je team telkens een stapje beter te maken. Wat je wel kan doen is een Season ticket nemen of de ultimate edition, zodat je een beetje een kickstart hebt aangezien je dan elke week een gratis pakje krijgt met gouden spelers:thumbs:

8. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed, tijd in iets steken om er wat moois van te maken is niks op tegen. Je loopt dus niet tegen dingen aan (spelers kopen of iets) die je gewoon alleen kan doen door er geld in te steken?

9. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je Messi bijvoorbeeld wilt kopen zal je of heel veel wedstrijden moeten spelen of handelen of geld erin steken.

10. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je loopt nergens tegen aan, je kan alles wat iemand die er geld in steekt ook kan, het duurt alleen langer.\

EDIT: Zie net dat er bij Southampton Hooiveld speelt, NL'se CB 74 Rating en best goede stats alleen een beetje traag (59pace) maar dat zal denk ik geen probleem zijn, kan toch wel een mooi duo vormen met Bruma of Viergever. Hij zal bij jullie misschien wel bekend zijn maar ik zie hem voor t eerst.

Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  11. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is dan wel jammer, hoop niet dat alle games naar dit principe toe gaan, zit er wel een beetje aan te komen.
    Hoeveel hebben jullie tot nu toe uitgegeven eraan? Wat ben je kwijt om een team met toppers te kopen?

12. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Yesss, Cleverley en Balo in pakje _O_

13. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mazzelaar _O_

@Jelmen als je gelijk alle toppers wilt kan je beter h2h gaan spelen, en anders moet je honderden euro's dokken of gewoon veel mazzel hebben bij pakjes.

Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  14. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    FUT12 heb ik overgeslagen want ik had geen zin om weer full time te gaan handelen zoals ik deed in FUT11.
    Bij FUT11 toen dit team bij elkaar gekregen zonder ook maar 1 cent te investeren.

Maar als je dus niks wil uit geven zal je super veel tijd moeten investeren in het handelen van kaartjes. Maar het is zeker mogelijk om een team vol topper te krijgen zonder iets te kopen.

15. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zie dat er nu al personen zijn die 2,2 mln trade profit hebben!! :confused:

16. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een heel aardig teampie haha deze week maar is gold aanschaffen en daarna gaan beginnen. Dank voor alle info :thumbs:

17. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Chanturia was in Fifa 12 echt een topper; heerlijke dribbelaar. Zat jammer genoeg toen niet in FUT (dacht ik). Goede optie voor de flanken inderdaad. Ik heb nu Sana en Lens op de flanken. Denk dat ik Chanturia er nog bij haal. :)

19. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb Chanturia meer voor de handel gehaald, 400 coins is niet veel voor iemand met 5* WF en 4* skills!

20. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    door onze redactie
    AMSTERDAM - Dat was vlug! Het exemplaar van FIFA 13 dat De Telegraaf vandaag mocht weggeven was snel gevonden! Slechts tien minuten na publicatie van de hint wist de gelukkige winnaar hem al te vinden.

Daniel Philipsen is de gelukkige winnaar. "Ik zat de actie al vanaf elf uur te volgen. Toen ik zag dat De Telegraaf ook mee deed, sprong ik meteen op de fiets!"

Onze gelukkige winnaar gaat de hele week met de game, zodat hij op 28 september, als de game officieel uitkomt, al een sterke voorsprong heeft op de competitie!

Daniel, gefeliciteerd en veel speelplezier met FIFA 13!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina