Guys wat zijn jullie ervaringen met een volledig manueel schot? Heb gisteren dik 3 uur gespeeld met een maat op volledig manueel schot (dus dat je geen L2 hoeft in te drukken) en OMFG wat vloog er veel ruim naast zeg.. zelfs zijlijn-werk Veel schoten vlogen recht vooruit de boarding in zonder dat ze tussen de doelpalen werden gemikt.. Nou heb ik echter wel het idee dat het aan onszelf lag en niet aan de game, dus dat betekent veel oefenen! Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met volledig manueel schieten.. & Last but not least, wij hebben het PES gevoel weer helemaal terug! Lang geleden dat ik met zo'n dikke smile heb zitten spelen, wat een heerlijke gameplay!
https://www.facebook.com/DJDaymos#!...1957294.-2207520000.1348234248&type=1&theater Hier zie je alle Engelse teams. Nice!
Ja, maar dat is nou juist het kutte. Ik ben de bovenliggende partij. Maar een speler reageert net niet, etc. En het scoren wil gewoon niet, maar als ik een gewone vriendschappelijke pot speel wel...
Ja, was net bezig met richten, schiet ie opeens online... Ging gelukkig lat, maar voelde me wel ff lullig
Net 7 pagina's gelezen en mensen die kritiek hebben moeten echt niet meteen worden afgescheept worden als 'meer geschikt voor FIFA' omdat ze het niet eens zijn met 'grote jongens' als Manomoker en Cyrax.. Beetje raar gedrag.
De vloek van PES is gewoon dat Konami de ontwikkelaar is. Die konden met hun fouten wegkomen toen FIFA niks was, maar nu moeten ze echt ontwikkelen. Eigenlijk gewoon een schandalig bedrijf dat nodig op de schop moet.
In die 7 pagina's, hoevaak is er gezegd dat iemand die het niet met grote Cyrax of Manomoker eens is geweest lekker Fifa moet spelen eigenlijk? Want je noemt nu mijn naam, en dat vind ik heel lief, maar volgens mij heb ik zelf niemand verwezen naar Fifa. Ik heb wel gevraagd om onderbouwingen van meningen, dat klopt wel...
Zo het Pes dagje zit erop. Nu een lekker wazig hoofdje van de tv Met 2 tegen Comp. Scheidsrechter geeft inderdaad veel tegen, maar net iets minder dan bij 12. Keepers maken nog veel ketsers en altijd op de verkeerde momenten. Je kunt wel lekker de verdediging uit elkaar spelen, dus weer voldoening bij een doelpunt. Ik vind het lekker spelen (soepel op +1). Minpunt voor mij blijft de keeper en scheidsrechter. Ik geef het voorlopig een 7.