[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gewoon ook voor vlaggen gaan? Dat is immers de objective? :D

Als je er dan genoeg hebt moet de tegenstander OF zn verlies accepteren en maar voor kills blijven gaan OF ze zullen ook te voet aan de slag moeten en an kun jij je kans pakken in de chopper

2. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee zo werkt het niet, want als ik ook voor de vlag ga, zijn er alsnog 2 choppers van hun in de lucht. Plus een eventuele ac130. Iemand moet die chopper pakken. Maar daar gaat het niet om. ALS je dan die chopper pakt, heb je gelijk 2 choppers in je nek, en omdat de map zo groot is, zijn je teamleden vaak met andere dingen bezig en helpt er vrijwel niemand met neerhalen van de heli's. ligt voornamelijk aan je team, welke rol ze aannemen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar is het erg dat er 2 choppers zijn als jullie de meerderheid van de vlaggen hebben? Kan me voorstellen dat het vervelend is als je alleen de base of max 1 vlag hebt omdat die choppers je dan makkelijk vinden.

Maar als je de vlaggen domineert mag de tegenstander voor mijn part 10 choppers hebben, zij moeten dan in de aanval, jij hoeft alleen maar te verdedigen

veldbezetting op de grond > domineren in de lucht wat mij betreft. Ik laat het Jet/chopper gevecht altijd maar voor wat het is, bemoei me daar niet zoveel mee (behalve op noshar als ik op de wal spawn, dan wel altijd even in de spotter seat van een tank gaan zitten om de scout choppers weg te pesten)

En btw, ik weet niet of je sinds AK al veel gespeeld hebt maar de Sigla en de stinger hebben een dikke boost gehad. Dus ook te voet maak je tegenwoordig een aardige kans tegen attack choppers (ook omdat de gunner geen flares meer heeft)

Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  4. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik was op vakantie dus ik loop een weekje achter :+
    maar wat een verschil zeg. \o/

ik vind het niet erg hoor. het is nu meer realistisch>moeilijker ?! ruimte om beter te worden. ff piepen kan geen kwaad. :)

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor. Elke respawn kost een ticket in CQ. als ik 25-5 ga, dan heeft mijn team een extra voorsprong van 20 tickets. Daarnaast kan je geen objective cappen of verdedigen als je dood bent.

6. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tdm op de nieuwe maps is wel cool.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    in dat geval ben ik benieuwd naar met name je SPM en W/L , diep respect als je die op niveau weet te houden en tegelijkertijd een K/D boven de 4 hebt.

Voor mijn gevoel is het echt OF het 1 OF het ander. Voor de SPM en W/L heb ik het idee dat ik vol gas moet spelen en risico's moet nemen die ik niet zou nemem als ik op mijn k/d zou letten

8. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is volgens mij #1 in jets in NL, dus ik denk dat het met SPM wel knor zit :+

Overigens zegt de SPM toch bijna niets, want het hangt ook sterk af van de gamemode/maps die je speelt.

Verder ben ik ook wel van mening dat een goede jet/heli piloot wel degelijk een verschil maakt in de score, zeker wanneer ze samenwerken. Dat is ook de reden dat de igla/stinger die mega buff heeft gekregen.

Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Tickets drainen veel sneller wanneer je niet genoeg bases gecaptured hebt. Je hoge K/D wordt dan instantly waardeloos. ;)

10. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ligt het aan mij maar volgens mij wordt ik 6/10 x in een mongolenteam gezet waar ik de enige ben die captured, serieus speeld. Ik had net nog dat mn batterij moest verwisselen en stonden op 1-2. na het verwisselen gelijk op 0-3 waardoor ik alles weer opnieuw kon capture met dat stel mongols.

11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat komt omdat dat meestal de teams zijn waarin mensen quitten en waar er dus plaats vrij is.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat geloof ik meteen, geen idee hoe ze het doen maar goeie jet piloten hebben altijd bizar hoge spm. Reefun heeft dat ook, geen idee hoe je zo snel punten kan halen in een jet, als ik het probeer duurt het een half potje voor ik iemand in beeld heb :+

maar toch blijf ik erbij dat je nog zo goed in de lucht kan domineren en dan nog zo'n mooie k/d kan halen maar als je niet de meerderheid van de vlaggen hebt is het allemaal voor niks.

Moet er wel even bij zeggen dat ik geen idee heb hoe dat verder in rush is, ik speel eigenlijk alleen maar CQ. Maar stel me zo voor dat je daar ook niet te erg met je k/d bezig kan zijn, zeker als aanvaller niet

13. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik in een heli vlieg dan bemoei me ook nauwelijks met wat er in de lucht gebeurd. Je vliegt gewoon naar het objective dat op dat moment wordt gepakt door de enemy, ruimt de boel op, en capt daarna eventueel weer de vlag. Bovendien verplaats je je ook veel sneller dan iemand te voet. Als er dan ook nog 2 jet piloten zijn die de jets/heli's van je afhouden, dan heb je weliswaar 4 personen in de lucht, maar wel een prima toevoeging voor je team. En als dat niet werkt dan pakken we gewoon een tank of de benenwagen :+

Wat imo wel slecht is voor je team zijn recons ergens aan de rand van de map, engineers op metro en mensen die geen ammo/meds geven.

En over die locked squad discussie. Ik lock hem ook altijd, ookal zijn we maar met 2. Ten eerste om gewoon plaats te houden voor als iemand er later bij wil en je niet steeds een nieuwe hoeft aan te maken. Ten tweede om juist te voorkomen dat ze bij je spawnen. Het gebeurt regelmatig dat iemand er met je voertuig vandoor gaat als je hem repairt of met begint te sprayen als je eindelijk voorbij de enemy bent.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dus de reden dat jij je squad locked is zodat niemand je voertuig kan pikken (:x) en zodat vrienden bij je in je squad kunnen, laat staan dat ze al op de juiste freq zitten en kunnen joinen?

Als je op de pc speelt so be it, daar heb je waarschijnlijk tientallen squads. Maar op de xbox ga je dat toch niet doen met maar 12 man. Al helemaal niet op een beperkte map zoals metro waar je constant aan het vechten bent en aan het strijden bent om Flag B. Als iedereen apart zit word je zo je spawn ingeduwd en is het game over.

Op zulke maps vind ik het dus ongelooflijk bekrompen en egoïstisch van iemand om zijn squad te locken.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Naja, ik ben het wel met RK eens dat ik liever met zn 2en in een squad zit dan met een stel kneuzen erbij die je eerder dwars zitten dan helpen

maar ipv locken springen we dan gewoon net zo lang over naar andere squads tot er een paar spelers bij ons zitten die niet irriteren maar gewoon leuk mee doen :+

16. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik met 1 iemand die ik ken in een squad zit zijn we van grotere waarde voor het team dan een squad met 4 randoms. Met randoms communiceer je toch niet, dus op een extra spawnpuntje na heb je er toch niets aan.

Je doet net of we alleen voor onszelf spelen, maar dat is totaal niet zo. Op metro revive ik gewoon iedereen die ik kan reviven, als iemand wil meerijden, dan stop ik en mag hij meerijden en als iemand repairs/ammo wil, dan krijgt hij die. Dat argument 'dat je zo ver moet lopen' is gewoon onzin, zeker op metro.

Ik weet niet of jij wel eens BF speelt met vrienden/bekenden (die indruk wek je niet), maar dan merk je pas hoeveel beter je speelt met bekenden en hoe irritant random squadmates zijn. Probeer het eens en kijk of je het dan nog steeds bekrompen en egoistisch vindt.

Tot slot heb ik nog een tip voor je als je zoveel waarde hecht aan teamplay: ruil die M320 in voor een med kit.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Mijn vrienden gamen niet, dus dat klopt. Maar ook al is iemand kut ga ik niet van team switchen, zolang ik maar dichtbij genoeg kan spawnen is het voor mij goed.

Maar bij metro vind ik het gewoon irritant dat ik vanaf de deployment/bij die metrowagons moet spawnen en dan heel dat stuk (ja heel dat stuk) moet rennen zodat ik eindelijk weer kan vechten. In de tussentijd staat je squad daar 20 seconden zonder jou te spelen. Beetje jammer, sowieso als iedereen dan sterft en je onder de voet wordt gelopen.

En die M320 ga ik niet inruilen, als je de trappen opkomt heb je sowieso iemand aan de overkant zitten en die ruim ik makkelijk op. *) Anders is er geen doorkomen aan en er zijn toch sowieso 1 à 2 personen die med packs op de grond leggen. Ik ben echt een teamplayer, ik probeer altijd mensen te reviven. Meeste zouden doorlopen, ik ga nog terug.

Edit: Kijk, het gaat er gewoon om, voor mij is dit kut. :+ Ik ben een teamplayer, ik ga niet campen met snipers of de hele tijd niksen in een jet. Ik wil winnen en alleen kan ik dat niet.

Laatst bewerkt: 22 sep 2012
  18. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk begrijp ik dat het vervelend voor je is, maar ik vind het een beetje kortzichtig om mij als zijnde egoistisch te bestempelen. Ik help mij teammates natuurlijk ook zoveel mogelijk. Alleen niet door ze een extra spawnpunt te geven, omdat ik er nou eenmaal mee na- dan voordelen door ervaar :+

Ik speel daarom ook nooit alleen BF, want ik weet dat het dan toch kut gaat en de kans dat je verliest gewoon veel groter is.

19. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je Premium voor zo €30 kopen?

20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina