[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Jammer dat MLO nog steeds geen salary cap heeft. Moest net al tegen een team met 13 nieuwe spelers :emo:
     
  2. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is hadden ze toch speciaal dit jaar toegevoegd? Of komt dat ook pas in oktober met de DLC?

    Trouwens vanavond OF van Daymos. :D
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nou het is allemaal alweer lekker ongebalanceerd. Terwijl de game nog niet eens uit is :lol:
     
  4. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik twijfel dit jaar enorm. Zelf veel meer met PES qua gevoel. En de demo van dit jaar is qua spelervaring voor mij bevredigender dan die van FIFA. De afgelopen 3 FIFA gespeeld, ga ik mij vermaken met deze footie een jaar lang?
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    heb je een linkje waar je die straks kunt downloaden?
     
  6. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet je voor elke PES telkens opnieuw een online pass invoeren.
    Vriend van me heeft 2012 in de winkel met pass, kan je daar ook 2013 mee spelen als je die 2dehands koopt?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    [​IMG]

    Vossen :cool:
     
  8. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Voila ,een potje of 20 gespeeld en nu mijn mening.

    Qau gameplay is dit zeker een vooruitgang. Hoe spelers bewegen,afhaken enz ... fantastisch. De snelheid ligt op 0 voor mij nog iets te hoog maar dat is persoonlijk. het schieten vind ik weer zoals het moet zijn. Ik heb zo het gevoel als ik aan het breien ben om in schietpositie te komen dat ik echt verlang tot dat ik in de positie kom om overhoeks snoeihard uit te halen om dan vast te stellen dat ie net naast,tegen de paal of dat de keeper hem met een handje in corner tikt. Heerlijk toch?

    Daarmee zijn we bij de keepers gekomen. Ik vind de kritiek onterecht. Ze halen de schoten die pakbaar zijn uit doel en dat ze die in corn duwen kan me niets schelen. Ik heb tot nu toe nog geen ene keer gehad dat de keeper hem dood leuk klaar legt voor een spits voor open doel. Zolang ze dat niet doen ben ik tevreden. het enige wat ik nu al tegen gekomen ben (2x) is dat de keeper uitkomt op een hoge bal waar hij nooit kan bij komen en dat mijn verdediger geklopt wordt in het luchtduel en dat de bal simpel binnen rolt. Als het daar bij blijft,ok ... kan beter maar alvast een hele verbetering.

    Qau spelverloop merk ik ook dat het minder scripted is. Ik krijg niet na elke goal die ik maak direct een vrije trap of corner tegen. Integendeel,als ik een goal tegen krijg denk ik meestal van "daar mocht ik niet uitstappen" . Iets dat toch een heel positief punt is behalve bij... (zie later). De CPU reageert ook realistischer op voor- of achterstand. Je voelt dat ze komen druk zetten of dat ze achteruit kruipen.

    Op het gebied van de scheids is er heel wat kritiek al heb ik er voorlopig geen problemen mee. Misschien ben ik te braaf maar soit, voor mij ook ok.

    Op gebied van licentie's ben ik rap klaar. Option file erop,stadions maken en wat chants toevoegen en meer moet da niet zijn

    Ik heb maar 2 minpuntjes:
    -Ik krijg 70% van de gevallen dezelfde tegendoelpunten tegen. De aanvallende mid van de CPU geeft een doorsteekbal in de lucht en daar gaat de spits dan vrolijk mee aan de haal zonder dat ik het gevoel heb er iets te kunnen aan doen.Soms is die spits zelfs niet in beeld als de pass wordt verstuurd. daarom speel ik nu met een libero om wat extra zekerheid te hebben.

    -Je mag de bal zo lang rond spelen als je wil,ik kan nauwelijks eens een speler alleen op de keeper zenden. De verdedigers zijn altijd mee en dekken perfect af. Ik moet het vooral hebben van schoten rond de zestien.Dat zal wel te maken hebben met mijn onkunde maar ik ervaar het zo.


    Voila mijn mening over deze nieuwe versie. Ik ben alvast tevereden en wil zo goed mogelijk worden en veel bijleren en zo hoort pes te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier.
    Of hier.

    :D

    En hier een tutorial.
     
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    thx! en weet jij of je online kunt spelen met aangepaste namen (met name van belang voor NL-elftal)?

    btw: heerlijk weer een nieuwe goede pes!
     
  11. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Die gast is 35!:lol:
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    [​IMG]

    _O_

    Geniaal MLO.
     
  13. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Hoe weet je dat ik groot ben? :)

    En stel je niet aan joh... Cyrax was dat azijnpissen zat en ik ben er nog netjes op ingegaan.

    Als je het een slecht spel vindt, speel het dan niet.

    Lees voor de gein terug en let even op de negativiteit van die kerel. Ik zou bijna een therapeut in willen schakelen.

    :)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    :emo:
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het inladen van de OF gaat echt top nu, in 2011 moest nog je 't nog zo'n programmaatje installeren op je PC.
     
  16. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    <3
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
  18. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    @zino (quote zou btje lang zijn)

    Die tegengoals met dat lobje over de laatste verdediger heb ik ook!
    Alleen op de keeper kom ik af en toe.
    Oefening baart kunst, want met Van Persie gaan ze er nu bijna elke keer in.

    Heb wel een paar blunders van de keeper gezien. Geen wegstompen voor de voeten, maar wel slecht uitkomen of een bal die naast gaat in de goal gestompt (free kick)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Degene die de option file hebben gedownload, zijn de transfers goed? Dus Babel en Sana bij Ajax?
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654

Deel Deze Pagina