[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind eigenlijk altijd verticale splitscreen fijner. Kwestie van smaak denk ik ...

2. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Is het verhaal ook te volgen als je deel 1 niet gespeeld hebt?

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ah mazzel, mijn broertje was thuis (laat grote post bij mijn ouders huis bezorgen). Daardoor tenminste toch vandaag B2 binnen. Ben benieuwd, straks zeker er aan beginnen. Vrijwel iedereen in mijn friendslist speelt het al. Karma was mij gunstig gezind vandaag :)

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zo'n diepgaand verhaal is het nou ook weer niet en deel 1 schijnt nóg minder verhaal te hebben, dus nee.

5. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook hier co-op. Speel af en toe maar dat maakt het co-oppen niet minder tof.

6. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik speel met mijn vriending altijd horizontal splitscreen om een of andere reden vind ik het fijner. Vijanden komen meer van opzij dan van boven (tot nu toe) ik speel als commando (Cliff Tard) en mijn vriendin als gunzerker (pussy launcher) ^^. dikke fun totnu toe met zijne 2en! Wel allebij pas level 5 en zij gooit de controlere meer in de lucht dan dat ze wat raakt maar het blijft leuk!

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Installing!! Can't wait!

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Net een paar bugjes gehad met questen die niet door liepen. Voor wie het ook tegen komt kun je zne switchen en weer terug gaan. Loste het probleem bij ons iedere keer op.

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Nog geen uurtje gespeeld en ook al wat bugs gezien. Granaat die midden in de lucht verdwijnt bijvoorbeeld.
    Humor is weer leuk, design is ook geweldig. Maar ik weet niet, op dit moment heb ik niet echt de drang om verder te spelen. Het pakt mij niet zo als dat B1 wel deed. Het voelt ook wat slomer en stroever aan lijkt wel. Dat kan alleen maar het idee zijn, of aan de gunzerker liggen.

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Damn, wat is dit spel weer verslavend zeg _O_. Je kan ook wel merken dat ze het co-op willen pushen; veel enemies in een klein gebied en solo is het simpelweg een stuk moeilijker dan met z'n vieren (ook al schalen de enemies mee).

Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is juist andersom. Solo is het een stuk makkelijker. Co-op zijn de vijanden een stuk sterket.

Co-partner is zero. Denk iedere keer dat er een vijand in me nek zit als hij springt. Wat een geluid zeg!

12. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Mwah, soms wel, soms niet imo. De revive functie is eigenlijk het grootste verschil. Soms zit je met mensen van 3-4 levels hoger; dan leg je bepaalde enemies wel sneller neer.

Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heel slim, doe ik ook, maar ook omdat ik niet weet hoe laat pakketdienst hier langs komt bij mij thuis. :)

Moet zeggen dat ik deze game wat pittiger vind dan Borderlands I, maar het is te lang geleden dat ik die op de 360 heb gespeeld.

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo twee uur in de game, op solo en moet zeggen erg leuk :D geniale humor !!!

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    lol neem ik mijn xbox mee naar gf, zij moet werken vanavond. Vergeet ik BL thuis 8)
    Nu vervelen :'-(

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmz ik heb in Southern Shelf een missie (undiscoverd) staan. Ik zie echter geen geel uitroepteken op de map. Kan iemand me uitleggen hoe je deze kan vinden?

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    die start als je een audiolog vind in die omgeving!

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik had er inderdaad twee, een met de audiologs die heb ik afgerond. Maar nu heb ik er nog 1 en het is deze http://borderlands.wikia.com/wiki/This_Town_Ain't_Big_Enough ik zie geen geel uitroepteken net als bij die audio logs.

Code:
    Objectives

"There's only room for ONE deadly, bipedal ape-descended species in Liar's Berg." 

Clear graveyard
        Clear pond 

Edit

Given By Sir Hammerlock

Kan alleen die gast niet vinden?

Laatst bewerkt: 22 sep 2012
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is de eerste quest die ik daar gedaan heb. Hij is de gast die je daar red. Hij staat later bij het questbord.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    LOL! Grapje van Gearbox of een MOD?

[yt]9oUKjv9Afck[/yt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina