Mijn vrienden gamen niet, dus dat klopt. Maar ook al is iemand kut ga ik niet van team switchen, zolang ik maar dichtbij genoeg kan spawnen is het voor mij goed.
Maar bij metro vind ik het gewoon irritant dat ik vanaf de deployment/bij die metrowagons moet spawnen en dan heel dat stuk (ja heel dat stuk) moet rennen zodat ik eindelijk weer kan vechten. In de tussentijd staat je squad daar 20 seconden zonder jou te spelen. Beetje jammer, sowieso als iedereen dan sterft en je onder de voet wordt gelopen.
En die M320 ga ik niet inruilen, als je de trappen opkomt heb je sowieso iemand aan de overkant zitten en die ruim ik makkelijk op. *) Anders is er geen doorkomen aan en er zijn toch sowieso 1 à 2 personen die med packs op de grond leggen. Ik ben echt een teamplayer, ik probeer altijd mensen te reviven. Meeste zouden doorlopen, ik ga nog terug.
Edit: Kijk, het gaat er gewoon om, voor mij is dit kut. Ik ben een teamplayer, ik ga niet campen met snipers of de hele tijd niksen in een jet. Ik wil winnen en alleen kan ik dat niet.
Laatst bewerkt: 22 sep 2012