[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ... en dat tweede een-tweetje, dus het dynamische een-tweetje, waar je de rechter stick moet gebruiken.
    Ik heb geen idee hoe en wat daar te doen.
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Het leuke is ook dat er bij een bepaalde oefening (weet even niet meer welke) in de omschrijving niet gesproken wordt over het gebruiken van de rechter bumper, maar dit in de visuele uitleg van het controllerplaatje wel is meegepakt. Ach, dan maar oefenen in de wedstrijden zelf.
     
  3. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Oow dus ik ben niet de enige met die ruis?
    Ik dacht al dat het aan mn headset lag 8)

    Maar ik vind het zo jammer, speel altijd fifa maar wil dit spel zo graag een kans geven.. Maar fifa zit gewoon te ingebakken bij mij..
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Die dribbelen echt heerlijk inderdaad. O-)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Wie spelen er allemaal MLO dan? Ik heb nu al mijn default posters vervangen, selectie van 24 man.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben gisteren met Juventus begonnen aan de Champions League, om even gewend te raken aan de controls. Speelt vloeiend en voor mij goed genoeg, zeker na het debacle van vorig jaar. De trainings modus was wel even puzzelen, met al die tekst in beeld. Uit nieuwsgierigheid even een Master Leauge opgestart maar toch een lichte teleurstelling toen ik zag dat de presentatie eigenlijk niet veel anders is dan vorig jaar. Had stiekem de hoop dat de ML weer zo zou zijn als in 2011, die vond ik tof. Verder een vreemde en karige soundtrack :+

    Anyway, ik vermaak me aankomende week in ieder geval wel met PES maar daarna zal die andere footie toch echt m'n console domineren :p
     
  7. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, kan ik ook een competitie spelen zoals Eredivisie of Primera Division? En (hoe) kan ik de Europa League spelen?

    Thanks alvast!
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nee, dat hebben ze eruit gehaald :emo: Competities kan je alleen nog in de Master Leauge spelen. Europa League ook volgens mij, maar dat weet ik niet 100% zeker.
     
  9. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Je zegt het verkeerd. Het kan wel, maar alleen in de master league. Dus transfers, zeikende spelers, bekerwedstrijden, gelincenseerde teams die degraderen voor FC Vogelpoep etc. Dat moet je allemaal op de koop toe nemen. Maar een competitie spelen kan dus wel.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Jezus, je krijgt nog steeds geen rood voor het neerhalen van een doorgebroken speler. Nice :emo:
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    [​IMG]

    Lekker avondje gehad, bijna iedereen contract verlenging gegeven :p. En Holman gehaald, aanrader! Super goedkoop!
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Inmiddels een zooitje offline en online games gespeeld, speelt echt lekker weg!
    Zelfs online vind ik het goed te doen dit jaar, langzamer dan 2012 voor mijn gevoel.
     
  13. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik speel MLO op Xbox. Ben een team aan het bouwen met allemaal oud-ajacieden of huidige-ajacieden.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik speel ook MLO nog maar 3 wedstrijden gespeeld maar zal hier vanavond na nog wat gamen even mij opstelling plaatsen
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Sommige mensen hebben aangegeven dat ze moeite met dit type shot hebben:
    De Knuckle Ball Tutorial !

     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2012
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Die training dat je de bal vanaf de punt 16 krijg en et RT iets moet doen en dan moet schieten tussen 2 man, krijg ik ook echt onmogelijk voor elkaar.
    Maar daar ben ik de enige in?
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee die is lastig. Heb het van misschien 30 pogingen 1x voor elkaar gekregen.

    En zoals ik al eerder zei: Die Dynamische een-tweetjes waar je ook nog 'iets' moet sturen met de rechter stick. Die lukt me helemaal niet.
    Als ik het goed begrijp , moet ik:
    Eerst (LB) ingedrukt houden, en (A) indrukken,
    Dan met (RS) wijzen waar de speler heen moet,
    Dan (Y) drukken en weer richting van de bal geven met de (LS) ?

    Als dat zo moet, is het behoorlijk ingewikkeld, en ik heb het nog niet voor elkaar gekregen...
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik moet ook maar ff die training modus doen. Vrije trappen en penalties lukken voor geen meter.

    Ik vind wel dat de hoge steekbal flink overrated is, vooral km combinatie met speed merchants.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    edit...verwijder dit maar
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2012
  20. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me dus ook weer gestort op beide demos van de footies en ik heb zelfs de early release gehaald van fifa 13.
    ik moet eerlijk zeggen dat ik sneller wordt aagetrokken tot fifa maar dat dat toch ook wel komt door het complete plaatje van licenties looks etc..
    ik ben dus een offline gamer, speel voornamenlijk tegen de cpu, ff een potje na het werk en. af en toe in het weekend.
    uit ervaring met fifa 12 weet ik dat ik me al snel ergerde aan de cpu en zijnvermogen tot vlekkeloos spel , zonder kaarten tackles etc..
    tja en nu is fifa 13 er en ik heb met veel geduld nu een aantal potjes gedaan en het zelfde gevoel van fifa 12 komt weer boven, de game is beter dan 12 maar niet LEUKER.
    Ik vondt de demo van pes 2013 ook tof maar vindt ook dat het "anders " is.
    ik ga niet alle dingen ophalen die bekend zijn tussen de confrontatie tussen de 2 footies maar ik merk wel dat ik ook ben ingepakt door de hype machine die fifa altijd heeftvan te voren.
    Ik ga de games nu andrs benaderen, ik wil gewoon een leuke pot voetballen en dat hheb ik in fifa 13 nog niet echt gehad.
    ik weet na een andere option file alles weer up 2 date is dus das ook geen probleem meer.
    nu vraag ik me af hoe de cpu is in de retail versie, is die " realisties" maakt die fouten , slidings etc, krijg ik es een vrije trap mee .
    ik ga de demo nog es doen en wat meer reacties lezen en laat me niet leiden door reviews etc
     

Deel Deze Pagina