[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Heb het gevoel dat de speelsnelheid nog sneller aanvoelt dan bij de demo.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, juist veel langzamer! De normale MatchDay potjes dan hè.

    FUT is weer onrealistisch snel.
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren een paar potjes met Ajax gespeeld. Eerste tegen Anzi 1-5 gewonnen. Drie keer Sana. :) Je kan echt het Ajax spelletje spelen, met combinaties en steekballetjes. Sana loopt iedereen eruit! :+
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Bij mij lopen de buiten spelers constant naar binnen. Ach t is ff wennen. De jong is wel goed zeg!
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, de buitenspelers lopen constant diep. Wel is het mooi om te zien als je de bal dan langer vasthoudt, dat jouw AI dan ook echt zo op de buitenspel-lijn blijft hangen. :D

    Narsingh speelt echt heerlijk, Lens ook. :D
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    En heren? Hoe speelt de uiteindelijke versie? Veel verschil met de demo? Ik vond de demo veel en veel te snel, nu lees ik hierboven van een iemand die zegt dat t nog sneller lijkt de gaan, terwijl Siemenn zegt dat het juist langzamer gaat....

    Wat is t nou? :p
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor mijn gevoel:

    Ik heb gisteren 5 à 10 potjes MatchDay (gewoon Kick-Off) gespeeld en het spel verliep veel trager dan in de demo. Hierdoor kan je veel gemakkelijker het tikkie-takkie spelletje spelen wat je wil en kan je ook rust momenten pakken, in plaats van 90 minuten lang heen en weer te moeten sprinten. De AI is ook veel slechter en langzamer, omdat die in de demo toch wel te goed was.. ze verloren nooit de bal en hadden echt per wedstrijd 5 Barça-steekpassjes waardoor ze 1-op-1 kwamen. Dat valt nu enorm mee.

    (Ik heb potjes gespeeld tegen: 4x Ajax, 2x Feyenoord, 1x Twente, 3x PSG, dus wellicht ligt het aan het niveau van de tegenstander en is Barça zelf wel enorm goed, maar lijkt me stug).

    Ultimate Team daarentegen is echt enorm snel weer, daar hebben ze de gamespeed ook gewoon op fast gezet denk ik. Echt niet normaal, daar gaat het meer om goals MAKEN, dan om het verdedigen om er geen tegen te krijgen. Eerste wedstrijd 7-3, tweede 4-2. Gaat echt nergens over 8).
     
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Komt misschien omdat ik de afgelopen dagen veel fifa 12 heb gedaan. Dus het is ff wennen. En uiteindelijk raak je er wel aan gewend. Het dribbelen voelt wel heerlijk aan.
     
  9. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer dat Clubs zo erg is veranderd. Kan geen enkele verdienste halen door offline te spelen. Moet alleen maar pro ranked matches spelen met over het algemeen idioten. Hopelijk kan ik snel een proclub vinden ;)
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, maar ik begrijp het wel van EA. Ieder jaar konden mensen weer hun eigen VP's modden naar 127 (FIFA11) of 91/92 (FIFA12).
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    EA Sports @ Instagram

    [​IMG]
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Krijg je bij dat early pass geval ook live season erbij? Of moet je dat los erbij kopen? Zeg maar dat de spelers worden aangepast aan hun vorm? Of zit dat er standaard al in?
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina