[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja hoor, ze maken fouten. Je kan ze soms uitlokken als ze naar u komen gestormd en dan gewoon simpel opzij kappen.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    CPU cheat, zeker op de hogere niveaus. Ze bepalen hoe je speelt. Er gebeuren bizarre dingen. Tegen de CPU is niet tof. Dat lijkt zo in het begin, maar het wordt al snel ongeloofwaardig. Ajax heeft 11 Messi spelers als het ze uitkomt. Heel jammer. Het geluk van de CPU is oneindig.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat vond ik altijd zo erg in PES 2012. Sta je 1-0 voor tegen Utrecht, hele wedstrijd domineer je. Gaat opeens Frank fucking Demouge vanaf de middencirkel een solo doen om vervolgens vanaf randje 16 met een schot in de kruising te scoren..
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Zonde toch, voorlopig nog maar online dan.
     
  5. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    dus in weze zit er niet zoveel vrschil tussen de cpus van beide footies. hmmm
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Jeeeeeezus, ik stond serieus 1e in die MLO competitie en dan vallen de servers er uit.

    Doei 5 miljoen :emo:
     
  7. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ook, word er opeens uit gekickt. :mad:
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik had gewoon 3 potjes gewonnen en stond het 4e potje nog 1-0 voor ook :mad::mad:
     
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt zuur. :mad:
    Mijn Xbox flipte helemaal.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik kan nu ook helemaal niks meer.. Is dat omdat de servers down zijn?
     
  11. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben bang van wel. :mad:
    Kut Konami.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
  13. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m nu gedownload, PS3 kabletje op de laptop en HDMI naar de TV. Is net zo goed als de PES op de PS3. Het is een leuk spel, heb er veel plezier mee. Ben een ML begonnen met Real Sociedad (Spanje wegens de stadions). Sta 3e na 10 wedstrijden ofzo. Heb Asamoah Gyan gekocht die mijn club bijna de ondergang heeft gekost (5 miljoen) terwijl mijn huidige spits het veel beter doet, Igeretxe ofzo. Wat een miskoop :D Ook meteen een Griekse kepeer van 78 en een verdeidger van 81 uit de jeugdopleiding mee latne spelen. Vermaak me hier wel mee tot mijn spel FIFA13 uitkomt, maar ga zeker PES spelen hoor dit jaar !
     
  14. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb ze ook allebei FIFA 13 EST en Pes 13 vind pes zo ook nog wel leuk om te doen
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Frankie D Superstar. _O_
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De CPU cheat idd nog steeds. Dat is wel matig en ervaarde ik niet zo (of iig minder) in de demo. Daar had ik echt het gevoel dat ik beter werd en door goed spel van de CPU kon winnen (en dat lukte op den duur ook). Als ik nu 2-1 voorkom, staat het binnen enkele minuten 2-2. Daar kan ik echt helemaal niets aan doen. Echt jammer vind ik dat. Waarom doen ze dat erin?

    Waar ik mij overigens ook behoorlijk aan erger is het switchen van de cursor. Dat werkt nog steeds niet zoals bijv. PES5. Switch regelmatig naar de verkeerde speler, waardoor die opeens van looprichting wijzigt. Dat is beter gedaan bij FIFA. Daar kun je nog even instellen hoe lang de speler in dezelfde positie blijft lopen, zodat je daarop kunt anticiperen. Nu al vaak gehad dat ik switch, speler naar voren stapt en er een steekpass gegeven wordt... goal tegen...

    Verder speelt het zeker tof, zeker multiplayer. Alleen Barca is fokking irritant om tegen te spelen, Messi is iets te goed. Kappen draaien, amper te verdedigen. Ook is Messi behoorlijk fysiek in duels lijkt wel.....
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Mijn eerste online potje was tegen Barca (uiteraard), dus ik nam voor de grap Paris Saint Germain, met Pastore, Lavezzi en Ibra voorin.

    1-5 gewonnen. :+
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ook cursor selecteren met RS, miss dat dat je beter af gaat.
     
  20. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat de transfers nog niet zijn bijgwerkt.

    Wil graag een ML offline starten, maar vind dat nu nog niet leuk zonder de nieuwste transfers.

    Speel nu alleen wat Champions League en Copa Libertadores ter oefening, maar dat heb ik nu al wel gezien.

    Kan nu pas in oktober een keer beginnen met mijn ML :'-(
     

Deel Deze Pagina