1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FORMULA 1 2012

Discussie in 'Games' gestart door pboy007, 12 sep 2012.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Die verplichte leersessie is inderdaad onzin. Maak dat gewoon optioneel. Als CM moet je je toch realiseren dat er genoeg mensen zijn die al eens eerder een racespel gespeeld hebben. Die al weten wat de ideale lijn is e.d.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Dit is echt volle bak arcade ja. Wat normaal helemaal niet erg is (ik heb PGR echt grijs gespeeld), maar dit stuurt helemaal niet leuk. De auto kan maar op 3 manieren uit balans raken: Te veel gas uit langzame bochten, een hoge curbstone, of een grasrandje. De auto kan niet door zijn eigen massa uitbreken. Je hoeft bij het aanremmen en insturen dus nooit tegen te sturen en dat maakt het voor mij ronduit saai. Er is alléén maar onderstuur. Zelfs met de vleugels op 'fast' (:emo:). Te hard remmen en alleen je voorwielen blokkeren... waarom de achterkant niet eens een keer? Zal wel niet mainstream genoeg zijn ofzo.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En heb je dat op volledig realistic gespeeld? Heb dat zelf nog niet getest, maar in 2010 was het niet zo.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Volledig realistic? Ik houd het op alle hulpmiddelen uit :p
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Bizar hoe hard Codemasters weer een serie kan verneuken.. dit keer de koningsklasse van de formule1.. over 5 jaar nog maar eens kijken.
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik twijfel nog te erg of ik deze game ga halen of niet. Vorig jaar maar een paar weken mee kunnen vermaken en ben vooral bang dat Codemasters te weinig verbeteringen heeft doorgevoerd. Ik vond de demo ook maar half half.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Koningsklasse van de Formule 1? De Formule 1 is de koningsklasse. :+
     
  8. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Een Soviet Russia gevalletje? :+
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net 3 potjes online gespeeld.

    Per ongeluk tegen iemand aangereden, meteen een bericht: "you dirty twat". Zucht. :F:

    Verder is het hele lobby en matchmaking systeem echt te traag voor woorden. En het voten wordt om de zoveel seconden gereset, soms ook echt nét voor een match begint. Lekker dan. 8)

    En tja, wat met F1 2010 ook al zo was. Het is gewoon onmogelijk om clean te rijden hier. Je ziet ook constant mensen bochten missen en dan zonder te kijken terug de baan op komen, meteen naar de ideale lijn waar je dan zelf ook rijdt.

    Custom matches met vrienden en voor de rest AI lijkt me het leukst.
     
  11. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    [yt]AvwbuHRTg9M&list[/yt]
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bij de BBC deden ze ook F1 2012 met Hamilton, Kimi en Senna.. hadden ook hun engineers bij zich. Was wel leuk om te zien, maar ze konden er geen hout van :lol: steeds de grindbak inrijden en spinnen.. de graphics zagen er wel heel matig uit though, maar dat kwam misschien door de manier van filmen.
     
  13. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    idd haha altijd leuk om te zien:9
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Met een controller een auto besturen in een game lijkt me echt mega kut, wanneer je zo'n echt F1 wagen net zo goed kent als je eigen lichaam. :9
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb me grijs geergerd aan de demo, evenals de demo van WRC btw..

    Totaal niet realistisch, arcade handling en kut graphics..
     
  16. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem sinds gisteren binnen. Vond 2011 versie completer aanvoelen. Het sturen gaat veel lichter voor mijn gevoel, weinig weerstand. Moet daar erg aan wennen. Daarnaast zijn er gamemodes verdwenen... Verplichte rookie test is ook dom...
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Voor de rest wel een leuk spel? Heb hem net besteld namelijk 8)

    Is 2011 of 2012 beter?
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat gevoel had ik dus ook heel erg bij de (PS:cool: demo en dat was de reden dat ik het spel niet heb gehaald. Pik hem over een half jaar wel een keer uit de budgetbak
     
  19. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de fan is en blijft hij leuk.:)

    Echter vond ik 2011 lekkerder rijden qua sturen en gamemodi. Het nieuwe weersysteem is echt vet. Het kan aan 1 kant van de baan hard regenen terwijl het in andere bochten hartstikke droog is.


    Je kan wel lekker gooien en smijten nu. Met de auto dan he.:+
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

Deel Deze Pagina