[PC] Guild Wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het wel gespeeld via bootcamp. Werkt perfect. Zit nu te twijfelen of ik toch via de Mac OSX ga spelen. Maar aangezien het een beta versie is denk ik het toch nog niet. Vind dit momenteel wel prima zo.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Inmiddels m'n 80 thief al een goede 5 dagen niet meer aangeraakt, het viel toch best tegen als thief op 80 afgezien van Ranger voegen de andere klasses toch veel meer toe in een party, en heb het gevoel dat die nog's veel meer dmg doen ook.
    Beetje jammer dat ik daarachter kwam na een paar dagen flink farmen, 2 exta bagslots gekocht heb en 2 dyes van 5 gold te kopen :+ maja

Dus ben weer verder gegaan met de guardian :+

Nog ff een random screenie van het epic water in GW2 _O_ blijf dat toch wel verschikkelijk mooi vinden, helaas vervallen er veel effecten met de standaard screenshot.

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Alles gehaald nu in de PvE World. 94% Map Completion. Alleen nog WvWvW voor de 100%.

Verder ga ik door met alle Jump Quests, Dungeons & Crafting vanwege de enorme wachttijd in WvWvW.

5. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    pfff weet niet wat voor char ik moet kiezen begon met elemental vind de spells vet maar vind niet cool dat ik met een kut stafje loop enzo dus wil graag een sword, ben nu guardian maar twijfel of ik niet beter warrior kan kiezen, wil graag met een 2 handed sword aan de slag. Is dat aan te raden met guardian of toch beter als warrior?

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Waarom niet gewoon Mesmer of zelfs ranger? Mesmer gek zat met een 2h zwaard, en 2h op Ranger is ook wel aardig volgens mij.

Anders sowieso champ, veel speel keuzes en goede ranged-melee.

Wat is trouwens so tof aan WvW? Doe het nu steeds voor de 50 WvW kills in Monthly en vind't maar hoerig met die grote zergs en 382 miljard AoEs in je anus

7. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    champ? die heb ik niet eens zien staan kutzooi.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Eh warrior :+ sorry

9. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    oh, haha okee, btw wat ruikt die mevrouw aan die vanger in je avatar? :+

10. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    SM ftw.

11. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    WvW is alleen tof als je goed samenwerkt. Nog niets anders in GW2 heeft mij een lekkerder gevoel gegeven dan met 50 man vol op een keep afgaan, 4 rams neerzet & vervolgens naar binnen stormt.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is er trouwens geen leuke site waar je al je character stats etc kunt zien? :p Ik <3 stats.

En is er geen XBW guild? :+ Zag er een van GoT voorbij komen, dan kan XBW toch niet achterblijven...

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Volgens mij niet, ik meende dat Nerrion wel een Guild had maar of dat een XBW only guild is weet ik niet. Sowieso raad ik een guild wel aan, maakt het een stuk leuker.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo dat? Een XBW guild lijkt me wel geinig, gewoon om eigenlijk een simpele lijst te hebben van wie het speelt en als welke race etc. Maar verder heb ik geen idee wat je er precies mee kunt, en hoe het de game anders/leuker maakt.

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
  16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar voor samenspel heb je geen Guild nodig. :p De rest is wel grappig. Nou, wie maakt de XBW guild aan? :+

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik ga dus echt bijna nooit met PUG's spelen, heb daar geen zin in en er zitten regelmatig ragequitters tussen, daar heb ik geen behoefte aan :+, met Guildies kun je tenminste ook communiceren met Teamspeak(/Ventrilo/whatever) en dat maakt het ook leuker, kun je tenminste een beetje ouwehoeren.

Nee, ik maak geen guild aan, ben nu lid van 2 guilds (1 van mijzelf met wel 3 leden :+).

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, ik kan eigenlijk inderdaad ook een mini guild maken waar ik uiteraard in zit, en ehm... mijn zusje dan. :+ 2 man... tsja, het moet niet te druk worden he. :cool:

19. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Mocht iemand een XBW Guild maken. Ik ben te vinden onder "Johnpetrucci". Mooie van Guilds is dat het niet server afhankelijk is. In de toekomst is het zelfs mogelijk om samen te spelen. Het enige waar je server nog voor dient is WvWvW.

Gisteren 2 exotic armor pieces gekocht + dat ik sinds vorige week een Mystic Exotic Weapon heb. Ziet er wel erg tof uit.

Het valt op dat GW2 nu al WoW-trekjes begint te krijgen bij dungeons. Je armor moet alweer aan eisen voldoen, voordat je mee mag. Beetje jammer, omdat GW2 juist armor minder belangrijk maakt en meer vraagt van skill.

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik ben ook begonnen met GW2 :) Na een lange tijd GW1 gespeeld te hebben begon het toch te kriebelen toen ik t bij mijn broer zag. Ben er nog niet helemaal uit welke class ik pak, ben nu warrior maar is weer het zelfde soort spel als GW1. Misschien kijken naar Thief!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina