[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou Van Rhijn als RB nemen.

2. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er ééntje van 1300 (wel 4-5-1) in de 59e minuut (ik zocht voor een Wijnaldum en toen kwam 'ie), maar dat is ook zowat de enige speler die ik wat goedkoper heb kunnen kopen :+

Laatst bewerkt: 24 sep 2012
  3. ventieeeeee

ventieeeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nu 15000 heb nog geen inspiratie voor een team zat te denken aan een goed bronzen team in opstelling 433 of 5221 heb het spel nog niet krijg ik donderdag dus heb nog even maar wil donderdag wel direct een leuk team hebben om te spelen.

Kan ik al een leuk zilver of gouden team kopen voor 15000 denk het zelf niet en vind het niet erg om met bronze te beginnen

wat een must is voor beide opstellingen is snelle vleugelspelers met liefst goede dribbel maar weet niet of dat mogelijk is in bronze

Iemand tips neem je tijd heb nog tot donderdag

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Kan ook, maar de combo met Schaken > Janmaat is ook wel mooi. :)

5. DjiedoW

DjiedoW Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben nog meer mensen het probleem bij manager task dat ze de eerste toernooi wedstrijd niet accomplished krijgen? Toch wel storend 1 task verwijderd van een gold pack. Heb weliswaar alleen online tournament gedaan. Geen idee of het bij offline toernooi wel lukt..

Never mind, het is uiteindelijk gelukt met een offline toernooi!

Laatst bewerkt: 24 sep 2012
  6. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    die coin boots is echt top.

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet een offline toernooi spelen. :)

8. ventieeeeee

ventieeeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Is die fifa database er ook nog? dat alle ut13 spelers erin zitten en ik makkelijker een team kan maken als ik bv een zilver eredivisie cm zoek dat ik dan een lijstje van alle zilver eredivisie cm krijg met hun stats

9. DjiedoW

DjiedoW Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kwam er net achter :)

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Heeej jongens, hoe gaat het allemaal hier. Ik ben hier niet zoveel meer de laatste tijd, veel druk druk druk. Maar ik ben ook weer van de partij hoor met Ultimate Team :)

11. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nu 10k bij elkaar gesprokkeld. Heb besloten dat ik een League 1 team wil bouwen (redelijk betaalbare goede spelers) die ik over een tijdje helemaal ga verkopen om echte topspelers te kunnen kopen. Heeft er iemand tips voor wat voor spelers ik kan gaan voor 10k? Hoeven niet toppers te zijn. Ik wil er gewoon 2/3 waarmee ik iig de eerste wedstrijden een voorsprong heb ten opzichte van andere beginnende teams.

12. Rawdi3

Rawdi3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, op me xbox kan ik gewoon op ultimate team en op de web app niet dan geeft die nog aan dat me account nog geblokeerd is? Ook moet ik iedere keer als ik ultimate team opstart me geheime vraag opnieuw instellen zelfs als ik me 360 niet eens heb uitgezet.. Wie weet de oplossing ??

13. RobertNL

RobertNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn team: http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team#/show-off#f0NlxJfRnHp2G:ps3

Heb alleen probleem met David Luiz hij word niet onschorst .. Vanmiddag maar is kijken haha. Cissi is een baas (Nouwja in me vorige team) ben benieuwd hoe 4-5-1 speelt von vorig jaar wel lekker. Moet nog wel spelers verkopen (rond de 6K heb ik dan) Koop ik nog leuke CB en spelen maar :D! (Nouwja geef Luiz gewoon kaartje en van 6K leuke reservere spelers)

14. TictaCNL

TictaCNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar jammer dat je tegenwoordig al die bonussen krijgt. Vroeger moest je nog echt wat doen voor je coins :<.

15. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zo net even fifa13 besteld,donderdag ophalen.

16. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb precies hetzelfde, ik zou ook graag een oplossing zien.

17. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in online divisie 2, en daar krijg je 10.000 coins als je de titel wint (17 punten geloof ik). Dus ben benieuwd naar divisie 1 dan :p

18. HugoLanvin

HugoLanvin Guest

19. DjiedoW

DjiedoW Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#j7P2avVqdS3:360

Dit is mijn huidige team, net vermaelen op de kop getikt en nog 12k op de bank. Begonnen met de portugese competitie. Echt een aanrader voor beginners die weinig geld hebben. Spelers kosten tussen de 300-600 coins en spelen heerlijk. Ga nu van achteruit opbouwen naar een degelijk engels elftal.

20. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu 4-3-1-2 met Eto o en Traore in de spits, Met daarachter martins.
    Speelt echt heerlijk!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina