Hier mijn UBBA team ! http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cMjJxIYvefL:360 def en mid allemaal boven de 6'0 ! beesten zij het , vooral aubamiyang die vent is zoooooooo snel , sterk en ook 6'1 !! UBBBAAAA
Sta je nog in mijn lijst eigenlijk? Had de laatste maand niet meer zoveel gespeeld vanwege stage enzo dus ik had weer 20 'vrienden' minder Maar met Fifa 13 om de hoek ga ik natuurlijk weer actiever spelen
Zilveren middenveld Aston Villa is wel echt baas hoor: Gardner, Delph en Bannan . Net Gardner opgepikt voor 9K, goedkoopste daarna is 14k. Mijn team nu, sta er 12-0-0 mee . Die spits is een hele goede: 86 pace, 70 shooting, dribbling en heading. De twee buitenspelers hebben natuurlijk geen uitleg nodig, echte dribbelaars. Middenveld is eigenlijk iets te aanvallend en heeft iets te weinig fysiek maar wat kan je verwachten met Argentijnen. Verdediging voldoet vooralsnog, keeper is aan de kleine kant.
zooooooooo, ik zie dat mensen al weer lekker aan het pacehoeren zijn......hiermee doel ik vooral op FIFA G, tering zeg nu al wallcott misbruiken?
Volgens mij had ik je na je nieuwe GT niet meer in mijn lijst ofzo. Voeg mij anders weer ff toe; Afcamarvin
ey mannetje vergeet niet dat ik 15+ potjes heb gewonnen van heel goede teams met mijn eredivisie team he ! en de enigste potje wat ik verloor waren van een ligue 1 team , logisch dat ik dan moet weten hoe ze spelen ..... en ik wil je niet laten huilen maar FUT 13 draait weer om pace ! duss enjoy als je de game hebt ahhahahaahah
Kon je verwachten . Ik ga vannacht ook even een kijkje nemen. Klopt, pace is nog steeds belangrijk, maar wel mínder. M'n daily gifts: mini bronze, mini silver en 250c.
Jongens, als je nog een snelle goeie en sterke verdediger zoek, haal dan Naldo van Wolfsburg.. Wat een beest is dat zeg! In FIFA 12 was hij niet zo goed, maar nu.. In de lucht wint hij ALLES! Hij is 1.98 lang en iets van 78 sprint speed! Ook zijn sliding tackles zijn echt ziek goed.. Ook nog shotpower 96 ! Wat een beest is dat zeg, de beste verdediger die ik heb gebruikt! Hij staat samen met Douglas in het centrum, ze komen er echt niet langs. Echt mooi dat fysiek nu ook belangrijk is en dat koppen ook is verbeterd!
Rofl, ik bied net op een Bony voor 1500 coins, win de auction. Vervolgens gaat de web-app updaten/completen, verdwijnt de speler en zit hij niet in mijn active squad, bij club players of onder unassigned en ben ik wel de 1500 coins kwijt. En bedankt....
Heeft iemand hier enig idee wat ik kan doen met kaartjes die in de watchlist op completing staan? Eerst had ik er eentje die vastgelopen was, maar ondertussen heb ik er 19; toch een beetje vervelend...
Staat ie ook niet nog onder watch bij je trade pile? Anders wel genaaid als zomaar een speler weg. Stel je voor een 20k+ speler.