WTF had opeens 7 miljoen over Heb toen Higuain gekocht maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet leuk.. Dus ik laat z'n contract maar uitlopen en koop wat mindere spelers. Helaas moet je er vervolgens wel weer zelf tegen voetballen. Voor mij is de rek uit MLO er al een beetje uit aangezien ik alle defaults heb vervangen. Dat is altijd het leukste .
Tyrant: echt een top review! Waarheid als een koe.. (helaas)! #bestelt met pijn in hart fifa 13 bij bol.com#
Dat heb ik gedaan maar echt het gevOel van de gameplay van pes 6 merk ik niet. Denk wel dat ik pes ga bestellen, waar kan ik hem goedkoop bestellen??
Ik ben het grotendeels met Tyrant zijn review eens. Gameplay vind ik persoonlijk echt top dit jaar, weinig op aan te merken. Het gaat mij meer om de randzaken, presentatie, transfers etc. Als je een product koopt mag je er toch vanuit gaan dat het goed afgewerkt is. En er zijn nog genoeg zaken waar Konami aan moet werken, zoals de atmosfeer en dat het er net wat gelikter uit ziet. Morgen als het goed is de demo van NBA 2k13, raad iedereen die is te spelen, zal er waarschijnlijk weer op en top uit ziet en de gameplay is ook altijd top. Gameplay bij PES is nu goed, nu dat andere nog.
Wat is MLO soms zo ongelofelijk kut geregeld zeg! gewoon spelen met mijn nog bijna default elftal tegen een team met bijna allemaal A-stats spelers :') dan is de fun er heel snel af bij mij
Net online potje van tstookernl verloren met 0-1..... 88e minuut scoorde hij de Duitser. Volgende x maak ik m in....
Ey boys. Hoe kun je online 2 tegen 2 spelen? Zodra er 1 iemand mijn lobby joined kan ik niemand meer uitnodigen. Is het eruit gehaald? Ik zie ook nergens een 2v2 lobby bij wedstrijdruimte. Ik verkoop em per direct anders. Vind em voor de rest geen ene reet aan.
@Tyrant, zeker! Heb volgens mij ooit één potje tegen je gedaan in 2k11. Want jij hebt 2k12 overgeslagen toch? PES online is sowieso al veel beter dan offline, tenminste geen last van die scripted bullshit die je hebt offline. Gewoon Ajax vs. Feyenoord.
Fucking triest die mensen die de tijd laten aflopen bij de teamkeuze. Jij laat zien dat je bijv Belgie wilt (dus mindere teams), wacht hij de hele tijd en dan selecteert ie Barca
Pff er zit een glitch in MLO waardoor je je spelers 60 game contracten kan geven voor de prijs van 10. 5 dagen oud en ben nu al een beetje uitgekeken op MLO. Je komt toch de ziekste teams tegen met Messi en Ronaldo.
Dat verpest het inderdaad. Jammer dat veel mensen niet gewoon spelen zoals het hoort. Het is echt heerlijk om iemand die Barca neemt het spel te laten maken en ze er uit te counteren met 3/4-0
Goeie review. Het cijfer strookt alleen niet met het geschreven stuk wat mij betreft. Ik ben het geheel eens met het geschreven stuk, echter, ik zou er zelf een 8 aan hangen. Omdat PES toch wel weer heel lekker speelt, zeker offline tegen maten.