Je refereert geloof ik naar de sprintrace.
Niet helemaal mee eens... Omdat Kimi op het rechte stuk (begin rondje 2) over het gras reed (met Flavour meer dan 100m voor je en Bigga vlak achter Flavour) ging Denvan Kimi makkelijk voorbij. Het verstand van NOri voorkwam uiteindelijk dat niet ook hij z'n inhaalactie op Kimi doorzette. Als dat wel gebeurde zou dat voor jullie allebei in tranen hebben geëindigd omdat je gewoon instuurde waar dat eigenlijk al bijna niet meer kon. Een bocht later pakt Kimi Denvan terug op snelheid en weer een bocht later pakt Denvan Kimi weer, obv snelheid (waar ik in mijn beeld Kimi's auto een LAG-stoot zie maken). Heeft verder weinig te maken met inhouden.
Mijns inziens een correctie move van Kimi hier.
De neutrale kijker zou het als een aanslag (ook wel: een Schumachertje) op Nori bestempelen imho
Het gevecht met jou was voor mij het hoogtepunt van de race zondag! Voor ons auto-contact neem ik je niets kwalijk, werd namelijk ook veroorzaakt door mijn eigen move. Ik haalde je op (top)snelheid aan de buitenkant op het rechte stuk in (als aanvallende partij) waarna ik direct naar de binnenkant reed (als verdedigende partij) en plots remde/moest remmen voor bocht 1, waardoor ik jou direct in een lastig parket bracht. Er was contact maar ik heb er weinig van gemerkt. Uiteindelijk heb jij er ook meer last van gehad als ik...
Na de race vroeg ik nog iets in de trant van 'Loyall, hoe denk jij over die inhaalmove?'. Weet niet of je dat gehoord hebt of niet, maar dat was zeker niet als aanval op je bedoeld, maar meer als overleg/verzoeningspoging omdat mijn move het contact mede veroorzaakte.
Laatst bewerkt: 25 sep 2012