[XOne] FIFA 13 GESPOT

Discussie in 'Games' gestart door mussi, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    EA zit hier echt bovenop.. Wie weet lachen ze zich dood om dit topic :p

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onbegrijpelijk waarom alleen bij fifa zo'n soort topic zo groot is. Elk jaar precies hetzelfde.. (oke, oke..)maar wat maakt een dagje langer wachten dan uit?

En waarom liever wachten op zo'n eenheidsworst game dan op een supervette originele titel maar daar zie je dan geen topics van 'gespot'.. onbegrijpelijk.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat heet nu Sport.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Alsof die in andere winkels wel al ligt? Is toch niet zo gek dat ze geen boete willen!

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat bedoelde ik niet. Ze hebben al zo vaak een boete gehad en leren er nooit van. ;)

6. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Morgenochtend maar even bellen naar GameMania in Den Bosch. Ik ben morgen nog vrij, dus het zou geweldig zijn als ik m'n Ultimate Edition morgen zou kunnen ophalen! :D

7. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het eigenlijk dat ze een boete krijgen als ze 'm voor de 27e verkopen. Waarom maakt EA er zo'n probleem van. Waarom niet verkopen vanaf dat ze op vooraard zijn. Iedereen wil 't spelen, beter toch om iedereen zo snel mogelijk t spel te geven...

8. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Nee.

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet eerlijk t.o.v. winkels. Sommige winkels krijgen eerder een levering dan andere winkels, hieruit kunnen zij dan een voordeel halen, omdat iedereen dan het spel bij de winkel haalt die al een levering heeft gekregen.

10. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Winkeliers vragen daarom ook altijd om en foto. omdat als er 1 iemand is begonnen met verkopen mogen de andere winkels ook verkopen om geen omzet mis te lopen

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Opgepikt bij de MM in Breda een kleine 1,5 uur geleden. Verkoper is zelf overstag gegaan... werd verkocht als FIFA09 haha. Officieel mocht hij dus niks maar kreeg de indruk dat hij er een beetje gek van werd.

12. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vrachtwagen vol FIFA 13 spellen is overvallen.. sommige xbwers nemen het wel erg letterlijk :p

@RAPMAGE PICS OR IT DIDNT HAPPEN GVDDUDFHAUSFDUASHQEIR HJADSASDASD IK WIL FIFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

geniet ervan jonge :D

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hier de bon, inclusief game :)

Voor degene die denken dat de bon nep is ... kijk even naar de transactiedatum. Succes!

EDIT
    Bonnetje weg :) Meeste hebben hem wel gezien nu.

Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 09, wtf :lol:

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nice, zal morgen wel overal te krijgen zijn.

16. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem nu aan het pre-loaden via Origin, zal wel binnen tien minuten volledig binnen zijn. In Noord-Amerika mag men de game de 25ste al spelen, dus ik schijn via een proxy de game al twee dagen voordat ie uitkomt (!!!:+) te kunnen spelen, al is het maar de vraag of ik dan wel al online kan. Trouwens wel enorm krom, dat uitgerekend de Amerikanen deze game het eerst kunnen spelen...

17. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Zou wel grappig zijn als die verkoper dan gewoon fifa09 in de doosjes stopt. Kom je terug bij die MM met een fifa09 kassabon, probeer dan nog maar eens je geld terug te krijgen :p

18. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem inmiddels spelen! Voor alle mensen die FIFA 13 spelen via de PC, preload de game via Origin, wacht tot ie klaar en ge-installed is, google vervolgens HideIPVPN, download, install, maak een account aan, log in via HideIPVPN, kies een Amerikaanse VPN en klaar is kees. Wees wel op een ding voorbereid, je hebt een drie uur durende trail bij die VPN-shit, dus je moet je FIFA 13 open laten wil je hem kunnen blijven spelen. Mijn excuses als met dit soort berichten Xboxworld-regels overtreed...O-)

* Je kan by the way direct online ass kicken! Ik wens alle Xbox 360-bezitters veel succes met het eerder binnen halen van die game ;)!

Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  19. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Via mijn werkgever kon ik Fifa gelukkig gisterenavond al bemachtigen _O_
    Maar ook bij ons gaat hij pas vanaf morgen in de verkoop (Mediamarkt)

20. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    fifa op een pc zuigt :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina