[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Echt, grrrrrrr, net een speler die vanaf de 30e minuut gaat rondspelen en bij de corner vlag gaat lopen met z'n Aubemayang of wat dan ook en Remy. Mijn god, wat word ik daar agressief van. Ook irritant dat de tijd gewoon doorloopt bij de ingooi.. fucking 5 minuten weg met alleen ingooien 8).

2. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FUT is zwaaaaar arcade, scripted, snel
    h2h is echt een stuk meer simulatie, first touch merk je veel meer etc.

Echt he, kvind sws dat je bij ingooien en vrije trappen op t middeveld veelste weinig ruimte/keuze hebt, je levert die bal vaker in dan dat je er iets mee opschiet:emo:

Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies, FUT is meer arcade, onrealistisch snel en ze maken ieder jaar de schoten sterker dan in de normale H2H. Wat ik jammer vind, want ieder schot met Assisted vliegt nu de kruising in als je met Theo Janssen, Strootman, Toivonen of Clasie schiet. 8)

4. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja klopt, gewoon een beetje schuin aan komen lopen en in de korte hoek rammen:+

Net trouwens pas voor het eerst tegen die maat met nederlandse spelers gespeeld, wat zijn narsingh en martins indi beesten! BMI maar 73, maar gewoon een ideaal fysiek voor een verdediger:thumbs:

5. afcamarvin

afcamarvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan inmiddels wel weer spelers te koop zetten maar ben nog steeds m'n elia kwijt? Komt die morgen vanzelf weer bij my club ofzo?

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Oke, dus met andere woorden Fut = kut?
    Mocht dit zo zijn, dan baal ik als een stekker.. Niks voor niks de ultimate edition besteld!

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

7. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat zeker niet, het is allebei tof. Fut speelt gewoon heel erg snel en lekker makkelijk en arcade en h2h is meer een uitdaging, daar moet je meer het "echte" voetbal spelen.

Kan trouwens iemand me uitleggen/bevestigen hoe dat nou allemaal werkt met die coaches, want daarin heb ik me nooit verdiept! Ik heb nu 8 managers in m'n club met +3 contract, betekend dit dat bij elk contractkaartje dat ik op m'n spelers gooi er +24% wedstrijden bijkomen?

- Fysio is zeker dat als je dat 100% bij elkaar hebt dat je dan sneller hersteld.

- Is het dan zo dat als ik 10 coaches van "Fitness" in m'n club heb dat mijn spelers dan 100% sneller conditie herstellen, oftewel dat m'n spelers na elke wedstrijd gewoon bijna weer fit zijn?

Een hele lap met tekst ik weet het, maar ik had me hier nooit in verdiept en is opzich best chil om als dit waar is gewoon 20 contract en 20 fitness coaches in je club te hebben (formatie maakt geen reet uit toch?)

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, niet dat ze snel fit worden. Het heeft alleen invloed op de kaartjes, dus als je een +60 fitness kaart toevoegt. Daar hebben die procenten effect op.

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik dacht dat ze de sliders hadden aangepast in het begin zodat UT een makkelijke instap is. Blijkt het (offline) daadwerkelijk de engine te zijn. Lachwekkend, schiet vanaf elke hoek in de kruising met technische middenvelders.

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Thanks, gelukkig maar. Als ik fifa heb, dan meteen even goeie spelers kopen en in verdiepen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vorig jaar hadden de sliders voor shot power en shooting accuracy ook al aangepast hè ;). Dit jaar nog erger lijkt wel.

Is er een Saudie Arabische trainer? Ik heb een klein teampje gemaakt, voor bronzen toernooitjes en voor offine wedstrijdjes :+

12. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het geldt wel voor contracten, dus die managers alle soorten formaties heb ik niet voor niets gekocht en in m'n club gezet toch ?:emo:

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nope. Ik heb bijvoorbeeld 6 managers en krijg daarmee iets van 18% bovenop m'n contractkaartjes. Dus doe ik een gouden shiny (+24) krijg ik er 24 + 18% :).

14. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké chill! Ja had er net ook ff 6 bijgehaald, is hier nog een max % wat je mag/kan halen met managers in je club?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Geen idee, eigenlijk. :eek:

M'n lolz bronze-squad.

Eredivisie main-squad:

Back-up:

16. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Wil als ik wat geld over heb ook wel een eredivisie-team maken, best leuke stats!

Heb nu een Serie A Colombianen Hybrid met Falcao, speelt heerlijk, kom alleen wat fysiek te kort, dus ff verder sparen voor chielini ofzo:+

17. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen gaan ook pakjes kopen met ms points dus ik denk dat de markt eerst keihard crasht en dan weer aantrekt

kalas

_O__O_

18. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Walcot is zoooo slecht! 3*skills
    Iemand ervaring met Vallencia of Lennnon?

19. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdediging: Viergever-Kalas/Bruno Martins Indi of Douglas-Marcelo?

20. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    “@EASPORTSFIFA: #FIFA13 online service will be down for maintenance from 3pm-6pm UK (7am-10am PT) to prep for EU launch & resolve the FUT trade pile issue.”

Leuk weer.. Moet ik wachten tot 7 uur als ik klaar ben met school..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina