Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ga jij nou maar twijfelen over de miskoop die je laatst hebt gedaan. :+

2. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg nu net een mailtje van Vodafone

3. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Niet echt veel goedkoper dan T-Mobile dus...

Had gehoopt dat Vodafone met een goedkoper abbo zou komen om klanten weg te trekken.

Weet iemand nu hoe het zit met CoolBlue? Gaan zij wel dezelfde actie aanbieden als voorheen, alleen dan met 25% voor een jaar ipv 50% 8 maanden?

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Noou, valt best mee :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een geld joh voor die iPhone.
    Bij me S3 heb ik ook 25 euro maar dan voor de eerste 12 maanden ipv 8 en krijg het toestel gratis. Bij de Iphone moet je nog 219 euro gaan dokken.

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt hé8)! Reteduur die dingen. Gelukkig loopt mijn abbo nog door dus kan ik nog even wachten. Klopt het dat ik er geen prijzen bijstaan van verlenging van het abbo?

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Denk dat ik de meeste gevallen een verlenging een nieuwe contract met nieuwe tarieven zal geleden.
    In mijn geval zal dat betekenen dat ik mijn i-150 '08 (€29,95) zal moeten omzetten naar een i-smart 150 van € 44,50
    Ik weiger om €249,95 te gaan betalen voor een iPhone5 :mad:

8. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Maar het is volgens mij nog best uniek dat je nog een i-150 abbo hebt hoor. Dat waren perfecte abbo's:)! Helaas is alles duurder geworden...

9. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ik heb een probleem en als het nog lang duurt vliegen er hier een ipad, iphone en imac door de ruit naar buiten.

We kregen opeens de melding op de ipad dat het icloud wachtwoord niet meer werkte. Nu heeft mijn vriendin via iforgot haar wachtwoord van de appleid al 5x opnieuw ingesteld maar met inloggen blijft hij aangeven dat het wachtwoord onjuist is.

Iemand die weet waar dit aan kan liggen want het geduld begint aardig op te raken.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Had voor kort ook nog zo'n oud i-150 abbo, maar toch maar gekozen voor een nieuw abbo.

32 GB los kopen + oude i-150 abbo 2 jaar kost me €1500, en nu met het nieuwe abbo ben ik totaal klaar voor €1314.

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als het wachtwoord voor iCloud op de iPAd niet meer werkt dan moet er toch ook problemen zijn bij de iPhone en iMac en niet vergeten de Store?

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]LEzqAk6HH3o[/yt]

13. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Dat klopt helemaal. Hij blijft bij alles zeggen wachtwoord onjuist.

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik kreeg gister de hele tijd de melding op mijn iphone dat ik 3 antwoorden op 3 speciale vragen MOEST invullen. Zolang ik dat niet deed kon hij geen apps downloaden. Toch maar gedaan, en het werkt nu wel. Maar waarom moet je dat doen ? ik had totaal geen keuze.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zelfs met F&F is Vodafone dus niet voordeliger. Met gewoon abo ga ik na de actieperiode ook niet ineens 42 euro p/mnd dokken en dan nog flink bijbetalen. Echt niet leuk meer die prijzen.
    Hou voorlopig mijn 4 wel lekker, is dan alleen een keer op zoek naar een goedkoop sim only abo met weinig min/sms en gemiddelde web bundel. Daarbij had Vodafone F&F wel een leuke bundel voor, maar dan moet ik voor oktober zijn en mn abo loopt nog tot half november.

16. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    ook gehad, zal wel met extra beveiliging te maken hebben.
    heb het gewoon genegeerd en kan nog altijd apps downloaden en updaten zoals voorheen.

17. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Zojuist geprobeerd ios6 te downloaden op mijn iphone4. Nu geeft mijn Iphone aan dat ik hem moet aansluiten op itunes. Ik gebruik nooit itunes en heb het programma moeten downloaden. Nu heb ik mij Iphone aangesloten op mijn laptop en Itunes geopend. Nu kan ik mijn Iphone alleen maar `herstellen´. Maarja dan ben ik volgens mij al mijn apps en gegevens kwijt. Iemand enig idee wat ik moet doen?

Alvast bedankt.

18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook doet, eerst een backup maken via iCloud! En dan kijken of je het via de knop "Software-Update" kan oplossen:)

19. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Sorry ik ben echt een leek op dit gebied. Ik gebruik mijn telefoon om te bellen en whatsappen en voorderest niet heel veel. Kun je mij vertellen waar ik dat icloud kan vinden en hoe ik een backup maak?

Edit: Icloud gedownlaod, maar ben volgens mij al te laat. Programma kende wel mijn Apple ID maar gaf aan dat dit geen Icloud account is. Dat klopt want dat heb ik nooit gebruikt.

Mja morgen maar ff naar een zo'n iphone store. Even kijken wat ze daar voor mij kunnen doen.

Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Heb inmiddels m'n iPhone 4s. De 32GB kon niet meer geleverd worden dus heb nu de 16GB. Maakt me niet echt uit en scheelt me €109 eu.

Totaal in 2 jaar: €31,25 x 24 = €750,-.

Ik ben tevreden :).

Deel Deze Pagina