[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is vooral erg wennen denk ik. Gisteren waren ook alle tweede ballen voor TStookerNL online. Gewoon mijn gepruts.

    Ervaar ik ook, maar alleen tegen de CPU. Daar mag je natuurlijk niet van winnen he ;)

    Geloof wel dat je de bal beter kunt aannemen als je RT (default) ingedrukt houdt geloof ik. Zie trainingsmodus. Op zich valt het bij mij wel mee, omdat ik niet continu loop te rennen. Wat FIFA dit jaar heeft met de aannames heeft PES al jaren.

    Heeft te maken met de tweebenigheid van een speler. Als een speler onder een bepaald getal zit schiet hij altijd met zijn beste been. Twee benige spelers proberen ook te schieten met hun mindere been, als ze toevallig zo uitkomen.

    Tja.... Konami is ook slordig hoor met het versturen van de review exemplaren. XBW heeft bijv. ook nog geen exemplaar gehad. Kan dus ook een reden zijn.
     
  2. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Over de tweebenigheid, van Benzema mag je toch verwachten dat hij met links schiet?
     
  3. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Van Benzema mag je niks verwachten :p
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Alsof Xboxworld ooit een review op tijd heeft...
     
  5. mussi

    mussi Guest

    Hier heb je geen last van, wanneer je fifa speelt
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat komt omdat ik geen reviews meer schrijf voor XBW ;) :p \o/
     
  7. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke dan ga ik gelijk FIFA spelen, wil je mijn versie van PES kopen?
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Oh nou dan moeten we fifa maar kopen...

    Oh nee, toch niet.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    (RT) is de juiste manier, mits op het juiste moment wordt uitgevoerd. Wisten jullie dat je ook met (RS) kunt aannemen? Klikken op (RS) en een kant op bewegen en je kunt ballen heel mooi meenemen. Echter, niet iedere speler kan dat.
     
  10. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Hoho, soms zijn we best op tijd (TTT2, Darksiders 2), maar helaas doen we dit naast onze dagelijkse bezigheden en zijn we afhankelijk van de aanvoer van publishers. ;)
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Spits aanspelen, vlak voordat hij de bal krijgt RT indrukken, totdat de bal omhoog springt en dan direct naar links en je lobt m zo in een beweging over een verdediger. Is leuk, maar ik pas het verdomd weinig toe tijdens wedstrijden.

    TStookerNL deed het gisteren online bij mij met Neymar en die kreeg een behoorlijke rotschop van mij => rood :p
    Neymar een rotschop vergeten is altijd mooi, klote dribbelaar :D
     
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    "Klikken op RS"

    Bedoel je met klikken: indrukken en een kant op bewegen of: alleen een kant op bewegen met RS?

    En met RT aannemen moet je daarbij ook met LS een kant op bewegen of niet ?
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  13. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Oke ik heb toe van 5 matchen, 1 gewonnen makkelijk 1 moeizame gelijk net en 3 kansloos verloren tegen team met vele toppers.

    Ik heb momenteel 2.2 miljoen euro. Hoe verkoop ik dan een speler, door hem vrij te geven? Dan komt er de melding dat hij nog onder contract staat en als ik hem vrijgeef, kan ik de contactuele vastgelegde kosten niet terugvorderen?

    Verder leuk principe dit MLO maar wel moeilijk en vaak vervelende tegenstanders.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind elke bediening met het indrukken van de rechter stick echt bagger.
    Dat krijgt een mens met een gemiddelde ( of slechtere! ) hand-oog coördinatie toch niet voor elkaar? :eek:
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is niet wat ik bedoel. Je moet hem indrukken en tegelijk een richting op bewegen. Dus niet zoals die truuk zoals je hierboven beschrijft. (RS) indrukken is een manier van aannemen geworden, je kunt ook hoge passjes op een bepaalde manier aannemen door (RS) in te drukken en tegelijk een richting op te gaan. Ga er even mee kloten in de training, dan zul je zien wat ik bedoel.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Aiight... Vanavond eens proberen.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Man, deze shit gaat diep hoor. Ik ben nou die sleep aan het oefenen, die is ook heel erg tof. Ga ik vanavond even oefenen. En dat aannemen, want dat is ook erg tof gedaan. Kun je je die filmpjes herinneren waarin ze op hele toffe manieren een bal aannemen of uit de lucht plukken? In die trailers van PES 2013. Volgens mij is dat dus (RS) icm een richting.
     
  18. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe doe je die sleep?
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    (X)+(A) + (down) of (up). Het kan alleen met spelers die 180 graden kunnen draaien (moet je ff kijken, Robben kan het iig wel). Je moet dan de richting van zijn zwakke been op. Als je dus aanvalt en je loopt naar rechts toe met Robben, dan moet je dus (X)+(A) + (down) doen. Omgekeerd werkt het niet. Let wel. (X) moet schieten zijn en (A) moet de passknop zijn (default). Je kunt ook schuin doen, voor een panna. Staat ook op Youtube.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  20. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk dat je niet gewoon een offline master league kunt spelen, de manager modus zeg maar. Of mis ik ergens iets?
     

Deel Deze Pagina