[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Heb je m'n poster al mrbeast? :p Is die A1 en A4 poster hetzelfde trouwens Stephan? :)
     
  2. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Da's kut. Voor zo ver ik weet is hij alleen beschikbaar bij de Dixons. (Maar in Hoorn is ook alleen een FRS, een Bart Simt, een Intertoys en een Dixons)
     
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Intertoys, Bart Smit etc. wisten ze er inderdaad allemaal niks vanaf.

    Krijg van de mensen bij Dixons er 6 mee! :lol:
     
  4. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL. Ben net ook nog een keer met een vriend gegaan, hij wou er ook wel 1. Krijg er toen ook nog 1 mee, terwijl die gozer die daar werkt me gewoon herkende. Best falend eigenlijk. Te veel bij de Dixons, maar bij de Bart Smit, Intertoys etc. hebben ze niks. :F:
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Helaas hier geen dixons in t dorpje, alleen intertoys, bart smit en FRS maar ze wisten er idd niks van af 8)
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Toys XL had 'm hier wel. Wel ergens in een hoek verstopt.. Bart Smit had ze nog niet binnen.
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn allebei precies hetzelfde, alleen het formaat is anders . :thumbs:
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  9. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Poster ahngt, nu aleen nog maar wachten op het spel tot hij uitkomt...
    [​IMG]
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    O MY G.D

    Screens adembenemend

    ik post er maar 2 in het forum maar klik maar op de link voor meer!

    [​IMG]
    [​IMG]

    Bovenste screen lijkt op nieuwe map!
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.708
    Leuk Bevonden:
    17.928
    Zeggen me nooit zoveel. Opgepolijste poep vind ik het. Zie liever bewegende beelden.
    Maar wie zijn dit dan!?
    [​IMG]

    En mechs? Nee toch :emo:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon wachten op die game... We zien het allemaal wel. Toch? :)
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Heeft iemand hetzelfde probleem met dat e-mail adres voor die prijsvraag? Delivery notification failure every day! :eek:
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.708
    Leuk Bevonden:
    17.928
    Je zit op Ibiza maar ik zie je 24/7 op dit forum.
    Waarom dan? :+
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zijn, neem ik aan, flood infected Elites/Spartans. Denk Spartans, aangezien het voor de multiplayer mode 'Flood' is (al lijken ze meer op Elites). De mode is de vervanger van Infection btw.

    Enneh, waarom zou een mech op voorhand al kut zijn? :x Krijg de indruk dat je gewoon een Halo 3.1 wil ofzo zonder al teveel veranderingen, maar dan kun je net zo goed die game blijven spelen? :p Een mech kan imo een welkome afwisseling zijn. Vond het in Gears bijvoorbeeld op zich wel aardig en in Reach was de space combat ook wel oké. Dus ik wacht het af. Vind het eigenlijk wel jammer om te weten, want had het als verrassing in de campaign wel leuk gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zijn spartans die infected zijn door de flood(MP infection game-mode), omdat het zo populaire gamemode is, hebben ze er een tikje extra aandacht gegeven ;)

    Space combat was echt _O_ voor de eerste keer op reach, toender tijd was er geen 1 game die iets met space/bestuurbare sabre's had, maar ik vind mechs niet echt bij halo kunnen, bij gears kon het nog wel. Ik zie liever graag Master chief die een banshee hijacked en dan van binnen als een baas de carriers laat exploderen(of laten neerstorten) :cool:

    Vandaag weer naar de intertoys en FRS geweest maar ze weten er niks vanaf, ik laat het zien op mn mobiel en waren in het magazijn aan t zoeken maar ze hadden niks gevonden 8)
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Even offtopic, mareh: Project Sylpheed! ;)
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    24/7? Lijkt me sterk. 8) Maar jij blijkbaar wel. :p En ik heb gratis mobiel internet, dus waarom zou ik dan niet kijken. Mag dat niet als je op vakantie ben? :+
    Verdomme, ik wil die poster... Doe 's beter je best jij! :9
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    1 Mech voertuig is al bevestigd. Verwacht geen mechassault clone echter :p, er is maar 1 type.

    En die bovenste afbeelding zijn flood infected spartans. De rede dat ze er anders uitzien?
    • Ten eerste zijn het spartans, dus die zijn sowieso al genetisch aangepast.
    • Ten tweede kan de flood supercel zich supersnel aanpassen (pure forms in Halo 3 deden dit bijvoorbeeld), dus de kans is groot dat ze na 3 jaar gemuteerd zijn.
    • Ten derde is het vooralsnog alleen in multiplayer. Ze zijn namelijk het zombie team in infection. Multiplayer is nooit canon geweest en in dit deel is het zelfs een 'holodeck achtige' simulatie in de canon. ;)

    Persoonlijk maak ik me meer zorgen om de verandering aan uiterlijk bij de grunts en jackals. Daar is nog geen (goede) verklaring voor en komt voor mij geforceerd over :mad:.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Mods zijn verplicht elk uur 1x online te komen en minimaal 3 OWs per week uit te delen. En Lethal neemt dit erg serieus!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina