[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dit

Why u no make nieuwe spellen? Ben wel klaar met die HD collecties. De eerste paar keer stonk ik er nog in maar ben er nu wel over uit dat ik veel liever gewoon echte sequels wil

Die paar echte echte classics van de vorige generatie die ik nog wel eens zou willen spelen heb ik nog wel, de rest mag de vergetelheid in :+

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vanmiddag Jet Set Radio gekocht voor de PS3 en bij de volledige game staat nog steeds demo :mad:

3. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die Killzone 3 nog speelt? Dacht dat online spelen niet echt helemaal soepel liep en hij vaak weg viel?

4. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Killzone 3 nog een tijdje online gespeeld. Ik vond 'm online wel lekker spelen en ben niet echt problemen tegengekomen. Connectie was vaak gewoon goed. Weet niet hoe het momenteel is en of het überhaupt nog veel wordt gespeeld. Killzone afgelopen maanden niet meer gedaan.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb het alleen na release een poosje gespeeld maar toen liep het echt als een trein

mooie feature die ze in KZ in de matchmaking hebben is dat je jezelf in een regio in kan delen (azie, us, europa) en je dan dus ook niet in amerikaanse rooms geflikkerd word

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een goede (nieuwe) FPS shooter:) BF3 vond ik ook super maar ben ik langzamerhand een beetje zat. Iemand nog aanraders?

Edit;

Ben nu de solodemo van Killzone 3 aan het downloaden. Is dat nog wat of?

Laatst bewerkt: 24 sep 2012
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut, hele goeie shooter zowel online als offline

van de PS3 exclusives wat mij betreft de beste

8. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed om te horen:) Download is nog maar op 40% dus ben benieuwd!

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De game kan je spelen met een controller , Move en als je wilt ook nog eens in 3D.

Game zelf met dit schatje :+

10. pieuw

pieuw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer mensen die een xbox360 & ps3 hebben en op beide de fifa 13 demo hebben geprobeerd? Ik vind de 360 versie wel beter als ik eerlijk moet zijn. (don't get me wrong ik heb beide console's) Maar ps3 versie lijkt wel meer kartels te hebben. Of heb ik iets verkeerd ik gesteld? Zou toch denken dat er geen verschil is.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha geniaal:) Misschien wel leuk om keer te proberen idd maar lijkt me wel echt super lastig 8)

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Het beeld beweegt automatisch mee met de bewegingen van de Move.
    Echt lastig wordt het pas als ik de 3D weergave aanzet.

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb persoonlijk alleenps3, dus ik weet niet hoe het zit met xbox. Maar ik kanje wel vertellen dat de ondersteuning van tournaments/lans van fifa 13 altijd word gehouden op ps3, dus de ondersteuning is ietsje beter. Maar wanneer je fifa af en toe gewoon voor de lol speelt zou ik hem op de console halen waar jij het liefst op speelt en eventueel vrienden.

14. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal vergeten dat deze ook in 3D is! Gelijk dr in flikkeren, ik heb zelf toendertijd deze gun gehaald.

Helaas was ik eeuwen bezig met het instellen van de instellingen en werkte het gewoon niet lekker.

Nieuwe Sly in maart '13?

Laatst bewerkt: 25 sep 2012
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wat Woods ook gezegd voordat je kan beginnen met gamen met je veel instellingen veranderen.
    Kreeg eerst het 3D weergave niet meteen aan de praat omdat Guerrilla een andere techniek gebruikt dan die in mijn 3D Panasonic.

17. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar voor Assassins Creed Brotherhood gegaan:) Even uitspelen & daarna Relevations en tot slot deeltje 3 er achteraan knallen. Ben benieuwd hoe de verhalen over elkaar lopen.

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer/hoe laat wordt de PSN store eigenlijk geupdate? Wil graag Tokyo Jungle spelen, maar hij staat er nog niet op :mad:

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Vaak rond etenstijd, dus ong 6 uur savonds. Ik denk dat die inmiddels er wel opstaat.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat zijn de beste exclusieve PSN games?

Ik neig een beetje naar Journey, maar 13 euro voor 2 uur is best duur. Maar het schijnt dan weer een bijzondere ervaring te zijn, dus ik twijfel. En de demo was veel te kort om een goede mening te kunnen vormen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina