1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie al een favoriete formatie om online mee te spelen?

    En een team wat echt heeeeeeerlijk speelt ?
     
  2. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke talen commentaar zit er dit jaar bij ?
    Had vorig jaar op de pc alleen maar nederlands .. om gek van te worden :lol:
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen orginele versie? Engels en Nederlands kan je standaard kiezen..

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  4. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Speelde net met Dortmund, vond ik wel prima spelen.
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Tip: Speel eens met de Spaanse commentator. Geniaal. :D

    'Oh oh Messi Messi oh oh gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool'. Letterlijke quote. 8)
     
  6. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe scherm je de bal af met een verdediger? Dus niet als je de bal echt aanneemt, maar als je de aanvaller echt wilt blokken?
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Met Ajax nu 10 wedstrijden gespeeld in de Eredivisie, 7 op world class en de laatste 3 op legendary. Ik sta 3de, 4 punten achter PSV en Vitesse. In de CL won ik van Anderlecht, speelde gelijk bij Braga en ging ik kansloos ten onder bij Bayern Munchen, die staan de bal echt niet af. In de beker moest ik uit bij Zwolle en heb ik 1-3 gewonnen door 2 goals van Hoesen en 1 van Fisscher 8) Hoesen is best een leuke speler!

    -----Sana-----------Babel-------Sulejmani
    ----------Eriksen--Deco/Schone/De Jong
    -----------------Poulsen/Carrico------------
    --Boilesen/Blind-Moisander-Alderweireld-vanRhijn
    --------------------Vermeer-------------------

    Van der Wiel zit nog bij Ajax, beetje jammer dus heb ik hem maar te koop gezet.

    Over de mode zelf ben ik blij verrast! De beleving is er flink op vooruit gegaan.
    Spelers groeien/dalen misschien net iets te snel, ik ben na 2 aankopen (Deco 80 en Carrico 76) en 14 officiële wedstrijden al een 4.5 ster team.
     
  8. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ben benieuwd vanmiddag oppikken maar de EA al gespeeld dus weet dat die goed is:p
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ook weer standaard dat je als Ajax tegen Bayern, Braga en Anderlecht mag in de 'Champions Cup' :+.
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    aah een glory hunter ;) snap niet wat er leuk aan is altijd te spelen met de beste teams. Voor gros van de fifa spelers konden ze net zo goed een versie maken met real,barca.
     
  11. Forumuser

    Forumuser Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren na een tip in het fifa 13 gespot topic fifa opgehaald in schiedam bij een kleine shop, maar ik heb het vage vermoeden dat het geen NL versie is. (Geen eredivisie logo op de hoes, tekst op achterkant in het engels)

    Ondanks dat het NL commentaar altijd behoorlijk gaar is, vind ik het met nederlandse teams wel leuker. Heb alleen het idee dat er in mijn internationale versie een soort halve versie van het NL commentaar in zit; wel commentaar, geen spelersnamen.. Neem aan dat dat in de NL versie wel zo is?

    Zo ja, is er dan toevallig in rdam iemand met een NL versie die hem toch nooit op nederlands speelt, die met bijbetaling van mijn kant wil ruilen?

    Thanks alvast :)
     
  12. Orrin

    Orrin Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog meer problemen met het laden van hun gegevens van de early release?
    Bij mij blijft hij elke keer hangen waardoor ik mijn pro niet geladen krijg in fifa 13???
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Online spelen werkt weer niet word er telkens uitgegooid
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies, hij blijft enorm lang hangen zeg.. enorm gay.
     
  15. Orrin

    Orrin Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeten ze echt heel snel oplossen ***zooi!
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    3-2 voor 84 minuut valt de verbinding weg niets gekregen qua punten. Elk jaar toch de zelfde miserie bij de release
     
  17. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb de game net gekocht bij media markt voor de pc !
    Vandaag vrij denk lekker wat spelen dalijk krijg je dit .. :lol:

    [​IMG]

    Game komt pas morgen uit voor de pc .. =(
     
  18. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, dat valt best mee:+. Ik heb net ook met de Spurs gespeeld tegen Real Madrid (3-2 winst overigens). Het voelt inderdaad ook wel lekker als je met een minder team wint van een kwalitatief sterker team. Als je een beetje fatsoenlijk FIFA speelt, dan is het niet zo'n kunst om van de gemiddelde speler te winnen met Real. Vorig jaar ook een hoop met Napoli gevoetbald, maar in het begin speel ik het vaak nog even op safe. Neemt niet weg dat Real Madrid een heerlijk elftal is om mee te spelen, maar ze zijn wel erg sterk. Ik ben het dus met je eens, maar ik zie mijzelf niet als gloryhunter:D.

    Probeer met een Amerikaanse VPN te spelen, dan kan je nu al beginnen!
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hansspijker, Napoli is niet een goed voorbeeld die je aanhaalt. Die had de sterkste 4,5* aanval.
     
  20. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een genot dat je online formatie én opstelling direct bewaart worden voor de voor de volgende online wedstrijden... Niet meer élke wedstrijd dezelfde handelingen... Top!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina