[XOne] Borderlands 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als ik naar mijn lijst van Completed kijk, dan denk ik dat je of beter moet zoeken, of dat je ze nog moet tegenkomen.

Zijn er best veel IMO, maar ik weet niet wat jij veel of weinig vind natuurlijk.:9

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb alles gedaan tot nu toe, maar per gebied zijn het er maar 2 of drie volgens mij ...

3. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de quest "Kill mutant Vakor" al gehad of zoiets?

Kan daar niets vinden, of het moet weer een bug zijn helaas.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je moet die Varkid's zelf laten muteren he, die lopen niet gewoon in het wild rond.

Als er een Varkid in zo'n cocon veranderd om Adult te worden moet je die cocon injecteren met die spuit die je van Hammerlock gekregen hebt. Dat komt er een mutated uit

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Ik speel ook met Zer0. Sniper tree gekozen, hou van snipen dus dat was makkelijk kiezen. Al merk ik wel dat melee mij ook wel interesseert... Ben heel benieuwd of iemand de melee tree heeft gekozen en hoe de damage dan is? Is het voldoende om echt te kunnen close combatten of niet?

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Echt totaal geen tijd gehad sinds de release. Allemaal onverwachtse dingen of gewoon ff geen zin. Vanmiddag eindelijk is aan de gang met Borderlands 2 :)

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik speel met een Siren, maar zeker in de hogere/latere levels (vanaf 20) gebruik ik het liefst mijn shotgun (een snelle reload, hij is écht zo fijn!) en sniper met dat infectie element (kan effe niet op de juiste naam komen) dus je hoeft niet per se met Zero te spelen als je van sniperen houd.

8. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, heb ze nog niet zien muteren. Opeen s was er een Adult Varkid. Wel staat er een kerel te schieten op die beesten waardoor ze roze gekleurd worden, heeft het daarmee te maken?

En nog een vraag, is het mogelijk om de perfecte Skill tree te maken voor bijvoorbeeld Axton?

Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Die mini varkids gaan in een POP als je die niet kapot schiet komt er een Adult Varkid uit.
    Als je zo'n POP ziet loop er dan heen en druk op (X) dan komt er die mutated uit.

En de perfecte skill tree ligt aan je zelf. Wil je zelf meer damage doen of je turret.

10. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx, Ja ben er nog niet uit wat de skills betreft, het is allebei vet!

Had laatste keer wel een vreemde bug, had een skill gezet op mijn turret en stond er 6/5. Spel opnieuw opgestart, maar dat maakte niet uit. Dus maar weer even mijn skills gereset en vanavond maar weer opnieuw verdelen. Meer mensen hier nog last van gehad?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is geen bug, dan heb je een class mod die je ook +1 of +2 op diezelfde skill geeft

dus stel dat je je Impact skill al op 4 hebt en je class mod doet er nog eens + 2 bij dan kom je dus op 6/5

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Oh snap, had de game beter eerst niet kunnen testen op de pc. 360-versie is lelijk nu, alles valt me op vergeleken met de pc-versie. Jaggies overal, aaah. :+

13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Valt best mee hoor. Hoe dan ook PC ziet er altijd mooier uit! Altijd dat gezeik dat pc mooier is dan de 360 bah!!:banghead:

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  14. Ferry xxNL86xx

Ferry xxNL86xx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom speel ik ook weer op de pc. Het ziet er gewoon zoveel mooier uit, dat de Xbox 360 of de PS3 versie meteen heel lelijk oogt.:'-(

Daarbij speel ik ook meer games die op de pc super zijn, zoals Skyrim, Fallout. En daarbij kan je tegenwoordig bijna elk spel met een Xbox 360 controller spelen op de pc.\o/\o/

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Borderlands 2 is idd zo ontwikkeld dat je met elke char elk wapen kan spelen. In tegenstelling tot deel 1 waar je bij gebruik van een wapen ook groeide in skill van dat wapen.

Neemt niet weg dat je wel beter kan snipen met Zer0 omdat zijn skilltree je damage daarmee gigantisch vergroot. Maar goed, zoals gezegd, het kan dus idd met alle chars.

16. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het persoonlijk ook vrij lastig waar ik mijn Tokens op moet zetten, heb er nog geen durven te gebruiken, momenteel stuk of 45 tokens te spenderen, maar waarop, moeilijke keus!

Tot hoe hoog gaat de Badass rank eigenlijk? Of stopt deze nooit?

17. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Geen idee hoe hoog die gaat, maar stopt wel als je alle challenges hebt gehaald natuurlijk. Wellicht komen er meer bij DLCs.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    gewoon een beetje spreiden, het zijn maar hele marginale verbeteringetjes en hoe meer tokens je op 1 stat zet hoe kleiner de verbetering steeds is

dus ik spreid ze dus over alles

19. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnks, dan ga ik ook eens wat opmaken.

Ik moet zeggen dat het wel lang duurt voordat er mensen bijkomen in je game online, dit was toch met BL1 sneller geregeld. Laatst 4 uur gespeeld en geen spelers te bekennen.

20. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Had je je game wel open gezet in het menu?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina