Ik heb op low pop servers wel meer het gevoel van een echte community. Maar verder is high gewoon beter ja.
Dat is na 2 weken ook weer voorbij. WoW is ook een MASSIVE multiplay online game en niet een forever alone multiplay online game.
Nou, tot dusver met questen is het alleen maar handig. Met raiden, wat jij neem ik aan veel doet later, zal het inderdaad wel een probleem kunnen worden. Er is echter zoveel ook solo te doen, of slechts met 2 of 3 mensen erbij.
Even een dubbelpost, maar lees dit eens: www.truewow.org Schijnt zelfs een Vanilla server te zijn en er gaan steeds meer spelers deze kant op.
Ik heb nog niet op mijn main gespeeld. Op outland zit een queue van ruim 4000 man. Heb 2 uur gewacht en toen stond ik op plek 1000...
Ik baal ook van de que op stormscale, maar als ik dan nog op mijn 85 hunter inlog op mijn oude server spinebreaker. Weet ik precies weer de reden hoezo ik naar een high populated server ben gegaan
Iemand nog een Scroll of Ressurection nodig, zag net als ik die naar iemand stuur dat hij dan een gratis upgrade krijgt naar Cataclysm zelfs. Dus als iemand interesse heeft stuur mij maar een persoonlijk bericht!
Daar begin ik met mijn DK pas aan als ik 90 aan tik. Ga nog wel eens dood door te grote groups die ik pull, maar het is te doen. Kan ook prima met mijn 397 epic gear. Heb nog geen quest gear item aangetrokken. Dizz het allemaal. Ook de professions ga ik retetraag doen, aangezien Enchanting en Engineering echt peperduur is op mijn server en de side professions maken het er ook niet beter op.
Wat is het trouwens lekker gold farmen met in de begin gebieden Ghost Iron Ore minen... Zo'n Golden Lotus er af en toe bij en het geld stroomt lekker binnen!