[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je weet dat er mensen zijn die gewoon 100en uitgeven aan packs he.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maar dan nog.. =(

Je voorhoede is inderdaad ook lekker snel. Mertens en Narsingh doen het ook niet slecht.. maar als ze tegen een Clichy komen te staan, of iemand anders die redelijk snel is, hebben ze weinig kans. Of tegen een Kompany.. dan lijken het net kabouters. Driesje is dat ook wel :+.

Maar Bony is te houterig, IMO. Ik heb een snellere ST nodig, en die hebben we niet.

Ik ga gewoon even veel offline spelen met m'n Saudi Arabië-team en dan coins winnen bij seasons :+. Daar win ik veel mee, om de één of andere manier.. tegen World Class :lol:.

3. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bony is inderdaad niet zo goed, heb er wel een hele tijd mee gespeeld, maar hij is niet sterk en ook traag. Verloor vaak de bal, maar heeft wel een goed schot.

Heb nu mijn geld zitten in 6x een IF Lucas, dus ben benieuwd

4. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Altidore IF? Is sneller.. Spel gaat sowieso niet alleen om snelheid, ben ik met je oneens. Heb al meerdere keren met mij eredivisie team gewonnen van braziliaanse pace teams. Als je ingehaald wordt oid moet je ook gewoon beter combineren en de duels uit de weg gaan.

5. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er niet om dat het niet kan, ik ben ook in divisie 1 gekomen met die schijt verdedigers en Bony voorin, maar ideaal is het niet. Ik denk dat Balotelli echt een beest van een spits is op dit spel. Goede snelheid en ook erg sterk

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies. De meeste tegenstanders die ik tot nu toe tegenkom (div 4; offline en online) hebben Hernandez/Wellbeck en dan Lennon/Sinclair er langs. En dat is strontevervelend met zo'n verdediging die qua inzicht en interceptions best bagger is.

7. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Oke begrijp je nu meer, maar vind eredivisie echt niet slecht. Als ik online speel zijn er wel een paar die falen inderdaad zoals willems en bony. Maar spelers zoals narsingh, douglas, wijnaldum, fer en babel zijn :thumbs:

Ik heb nu trouwens 130k en zit er over na te denken om ook een nieuw team te maken. Welke competitie raden jullie mij aan?

8. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Marcelo en Douglas winnen wel veel kopballen, maar echt snel zijn ze niet helaas. Even wachten tot we wat meer IF's komen

Ik wil ook geen Chiellini, die gozer staat er zo lelijk op. Silva is precies hetzelfde als vorig jaar, ik denk ff wachten tot die Ogbonna IF krijgt

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wie heb je in de spits dan?

10. Mandello

Mandello Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die weet hoeveel Pique 4-1-2-1-2 waard is?
    Dit is mijn team nu:
    4-1-2-1-2
    DM: Courtois
    RB: Joa Pereira
    CB: (wil ik pique halen)
    CB: Godin
    LB: Fabio Coentrao
    RM: Di Maria
    CVM: Song
    LM: David Villa
    CAM: Kaka
    SP: Higuain
    SP: ? misschien Falcao.
    Moet natuurlijk nog een betere CB, heb nu nog rond de 75k.

11. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik rouleer met Altidore IF en Bony. Als Bony speelt speel ik meer op voorzetten. Bij Altidore meer met snelheid.

12. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook bijzonder irritant dat die web app niet werkt, dit is juist de tijd dat de 59e minuut nog enigzins rendabel is en alleen via de web app wil ik het doen. Dat is sowieso sneller en kan je gewoon met een auto clicker binnen 5 minuten op pagina 1000 zijn

13. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    24k ongeveer

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Holy shit, mooi team hoor..

Ik heb nu 35k + Eredivisie team en ik wil een team met iets snellere voorhoede spelers en een solide achterhoede. Ook wil ik 2 spitsen én flankspelers. Wat is het beste, een cheape BPL als team en 4-4-2? Of 4-2-2-2, of iets anders.

Hernanez - Bent
    Bale & Lennon

Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  15. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu met 2 teams, om en om.

Team 1 : 4-3-3
    Chamberlain - Suarez - Walcott
    Scholes - Lampard - huddlestone
    evra - ferdinand - terry - Johnson
    De gea

Team 2 : 4-3-3
    --------Pedro - Falcao - Sanchez
    --------Benat - Garcia - Busquets
    Capdevilla - Pique - Ruiz - Juanfran
    ---------------Diego alves

Beide teams spelen heerlijk :D falcao is echt dodelijk.

16. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Maak een NL elftal met Donk-Douglas/Heitinga centraal. Linksbuiten ola john/Elia , rechts narsingh. Spitsen: goede vraag =(

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind dat m'n spits iets te veel in z'n eentje staat in 433, dat is zo jammer =(

Maar 4-4-2 is zo gruwelijk duur, net als 4-1-2-1-2.

Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  18. DMG.TeLeTuBiE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel een aangepaste 4-3-3 zodat de vleugels gewoon voorin blijven. Wel irritant dat je dat steeds moet doen, maar minder irritant dan constant alleen voorin met je spits.

BPL heeft hele goede vleugel spelers. Ik zelf ga waarschijnlijk voor Giovincio --- Balotelli ---- IF Lucas, moet ff kijken.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah, en hoe doe je dat dan? Verander je dan de work rates, of schuif je ze verder naar voren?

20. Mandello

Mandello Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met Pepe, voor 20k, daarna maar even team uittesten, me Di Maria is 4-5-1 en heeft nu 8 chem (want ik kreeg die uit pack), als hij niet fijn is verkoop ik hem en wil ik Sanchez halen, is ook nog eens 10k goedkoper, iemand ervaring met Sanchez RM?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina