1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Allebei de codes heb ik verzilverd, maar ik kan nergens die 10K EASFC punten terugvinden. De code heb ik wel gewoon goed ingevoerd. Kijk ik weer scheel, want ik zie ze niet in het spel staan?
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  2. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Zijn Evert & Youri nou trouwens serieus vervangen in Fifa 13?
     
  3. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welk Team Online is dit een perfecte opstelling ? (Kan namelijk weinig winnen )
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Welk team en formatie speel je dan online?

    Heb nu 3 wedstrijden gespeeld online. 3x gewonnen en 1 tegendoelpunt. Speel eigenlijk hetzelfde als in fifa 12. Voel wel wat verschillen, aanvallen gaan soepeler en de spelers letten goed op buitenspel :).

    Zijn mensen andere tacktieken gaan toepassen of speelt iedereen nog ala fifa12?
     
  5. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, welk team/opstelling/spelers speel je dan?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Probeer het eens zou ik zeggen. ;)

    Ik zou het niet erg vinden. Heb altijd al Engels commentaar gehad.
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Toen ik het invoerde (Xbox 360) werd het saldo gewoon op de main page doorgeteld.
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nu met dortmund. 4-2-3-1

    --------Piszcek-subutic-hummels-schmelzer
    ------------Gundugan(rvm)-Bender(lvm)
    Blasczykowski(ram)----------------------Gotze(lam)
    -----------------------------Reus(ca)
    -------------------------Lewandoski(sp)

    En dan bij opstelling bewerken daar stel je de werktempo van je spelers in wat jij wilt. Mijn VM's zet ik bv op Hoog verdedigen en Normaal aanvallen. Beetje looplijnen er in zetten. Zo maak je je eigen opstelling steeds verder naar wens.

    Ik kan bv niet met een 4-3-3 spelen. Je moet ook gewoon een opstelling zoeken die je ligt. Vorig jaar heel veel 3-5-2 gespeeld omdat ik dat op dat moment fijn vond spelen en goed paste bij Zenit en italie!
     
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt man!
    Kan je dat werktempo instellen dan bij Online?
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Legendary is denk ik moeilijk dan bij FIFA12, m'n grootste overwinning is 0-6 bij RKC maar zojuist verloor ik met 7-0 bij Feyenoord 8)
    Sta nu halverwege de competitie 6de met 6 punten achterstand op PSV, de nummer 7 heeft 15 punten minder dan PSV dus het ligt helemaal open bovenin met PSV, Vitesse, Twente, AZ, Feyenoord en Ajax. In de CL werd ik 3de achter Bayern Munchen en Anderlecht.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee, dat doe je in het menu bij teammanagement. Vanuit het hoofdmenu kan je teams aanpassen en ook de opstellingen en werktempo ect. Online kan je dan die opstelling kiezen maar niet meer bewerken.

    Verlies alles tegen de computer. Online zie je vaak wat de tegenstander gaat doen en daar anticepeer je op. Als je dat bij de computer doet dan draait ie gewoon de andere kant op en blijft contstant onder de druk uit. Ik kan er niet tegen :p
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ehm nee hoor :confused: ik heb gewoon een cariere met download latest updates gedaan en alles staat goed, behalve hoessen en de derde keeper.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gezichten zijn nog matig helaas, al zijn Busquets en Alexis nu wel echt geweldig. Godverdomme, wat zien die twee er nu echt uit. _O_
     
  14. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    net paar uur lang gespeeld en jemig wat speelt dit lekker weg bijna (amper) last van bugs alleen jammer dat iedereen online leaved als je 3-0 voorkomt echt jammer weetniet hoe het op de 360 is heb hem nu momenteel alleen op de ps3 dus als er mensen zijn die een potje willen doen voeg me maar toe maar ik twijfel echt om m ook op me XBOX 360 te halen



    PSN : Cyprax_
     
  15. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    net paar uur lang gespeeld en jemig wat speelt dit lekker weg bijna (amper) last van bugs alleen jammer dat iedereen online leaved als je 3-0 voorkomt echt jammer weetniet hoe het op de 360 is heb hem nu momenteel alleen op de ps3 dus als er mensen zijn die een potje willen doen voeg me maar toe maar ik twijfel echt om m ook op me XBOX 360 te halen



    PSN : Cyprax_
     
  16. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongelooflijk!! Wat een geldroof dit!!!

    Dit is exact FIFA 12 jongens, ongelooflijk. Ik heb me sinds lange tijd niet zo betuteld gevoeld. Stel je voor dat iemand zou zeggen dat dit FIFA 12 is, dan geloof ik dit meteen. IK speel FIFA al sinds 98-04 en daarna weer vanaf 08 maar dit slaat alles, er zit totaal geen verandering in. Belachelijk gewoon. Ik ga morgen naar de game mania om mijn spel in te leveren om het geld te geven aan een ontwikkelaar dat ieder jaar super verandert, ondanks het grote aantal downloads : Sports Interactive.

    Ik speel lekker PES jongens, PES is het voor mij dit jaar. Wat een flut is dat FIFA zeg, zo lang wachten en dan zon spel uitbrebgen, shame on you EA... en dan ondertussen wel pronken met Messi enS noop dogg, wat boeit mij hun nou, geef dat geld gewoon aan fatsoenlijke ontwikkelaars. Belachelijk gewoon, echt een schok dit voor mij.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Tering zeg, wat blijft dit spel vaak hangen...
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind hem ook maar weinig veranderd en speel precies hetzelfde als in 12. En het werkt ook goed :).

    Maar alles is weer up to date en je merkt kleine veranderingen. Ik houd me er wel een jaar mee zoet.
     
  19. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    +10, zat er op te wachten bij mij ook!
     
  20. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, weinige verandering behalve in Carriere mode en de Layout voorderest zelfde!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina