[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het beeldje dat op de afbeelding staat is gewoon getekend, het daaddwerkelikjke beelje is niet zo mooi, helaas.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, echt? Hoe ziet 't echte beeldje er uit dan?
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Interessant! Starbreeze heeft een aantal toppers gemaakt. Chronicles of Riddick games zijn fantastisch en bewaar nog steeds goede herinneringen aan Enclave. Die sfeer _O_
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Enclave heb ik nooit gespeeld, maar ik ben wel benieuwd naar deze nieuwe game. Lijkt een soort action adventure te worden en deze stijl dig ik ook wel. Zeker wel benieuwd hoe deze gaat uitpakken.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Same here! Erg leuke game Enclave, was toen echt een verrassing voor mij! Benieuwd naar deze game.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.333
    Oddworld: Abe's Oddysee komt in 2013

    Vandaag heeft Oddworld Inhabitants bekendgemaakt dat de HD-remake van Oddworld: Abe's Oddysee een nieuwe naam meekrijgt, Oddworld: Abe's Oddysee New N' Tasty. Gamers moeten nog wel even wachten, gezien de game pas in de herfst van 2013 uitkomt voor Xbox 360, PS3, PS Vita en pc.

    De game speelt en voelt als een 3D-game met dynamische belichting die daarnaast ook andere grafische toepassingen toevoegt aan de klassieke game. Daarnaast bevat de game een gemakkelijke save optie vergeleken met het orgineel en bevat de game betere puzzels vergeleken met het origineel.

    Ook is aangegeven dat de game niet onder een HD-remake valt, gezien de ontwikkelaar helemaal opnieuw begint met de game en het dus niet als een simpele remake aanvoelt. Oddworld: Abe's Oddysee kwam in 1997 uit die destijds voor PlayStation verscheen.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    It is this month that Forza Horizon is available, and to mark the occasion Playground Games shows its launch trailer. The game is officially released on October 23. A demo will be available on October 9.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Was toch wel een awesome dude.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wow! Cliff staat ongeveer gelijk aan Epic. Zou hij nog weer wat gaan doen in de gaming industry ? Best een aderlating voor Epic!
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mwoah , Cliff was Gears maar daar hield het ook wel op. Epic = het engine team wat de Unreal engine maakt. Cliff was wel een boegbeeld in de media maar hij was 'maar' onwerper voor 1 van hun gameseries

    Dit is eigenlijk niet zo'n verassing aangezien hij zelf al niet meer met de nieuwste Gears bezig was
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit vind ik eigenlijk erger dan de 2 heren van Bioware. En onverwachterder. What's next? Miyamoto die bij Nintendo vertrekt?

    edit:
    En UT? En Jazz Jackrabbit? Cliffy heeft echt wel meer gedaan dan Gears. En als ie ook maar enigszins verantwoordelijk is voor Bulletstorm, dan kan ie nooit meer stuk bij mij :+ (al is het maar iets kleins als de mensen van People can Fly koffie brengen :cool:)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2012
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    'So you are the butcher of Bay Harbour' ......ooookay 8)


    [yt]jZ2dhgLV_mU[/yt]
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Cyanide Studios, ontwikkelaar van Ga(y)me of Thrones-game, die was crap de la crap.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik verwacht ook echt niet veel ervan. Het is jammer, want grafisch ziet het er echt niet gek uit de en de characters opzich ook niet. Maar ik zie hier gewoon een zeer matige of zelfs mindere game van komen.
     
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Combat systeem ziet er weinig hoopvol uit en de lip-syncing klopt ook totaal niet. Jammer, leek me toch wel een aardige game.
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat was ook wat me opviel. Grafisch ziet het er best sharp uit. Alleen de animaties en combat lijkt me echt helemaal niks. Misschien toch budgetback materiaal? :)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet je.. kan nog best leuk zijn. De humor was het beste deel van Bad Company.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    [​IMG]

    Tof voor die ene persoon op de wereld die ze nog niet heeft. :+
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Nu nog GTA V er bij stoppen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina