opnames waren denk ik van te voren al klaar, maarja ze zullen er toen vast al van gehoord hebben dus ik denk het wel
De episodes worden ook steeds korter. 19 min lol. Howard was echt awesome dat wel en Amy ook. Maar qua ontwikkeling in de characters gebeurd er vrij weinig.
Ik vond hem echt leuk. Amy was erg grappig. Spoiler It looks like something Tinkerbell's gyneacolist used. Howard was op het einde super grappig. Ieeeeeee! Verder heb ik ook het gevoel dat er weinig gang in zit, maar ik vind dat eigenlijk helemaal niet heel erg. Als het maar leuk is om naar te kijken, dan maakt 'het verhaal' mij niet zoveel uit.
Vind het eigenlijk nauwelijks grappig meer. Grappen zie je van een kilometer aankomen. De ontwikkelingen zijn ook niet goed voor de storyline. 3 van de 4 hebben een vriendin en daardoor heb je niet meer van die legendarische 'nerd' momenten. Nu is het gewoon een show over een vriendengroep met vriendinnen, maar zijn ze alleen een beetje klungelig. Nee, doe mij maar Modern Family die veel sterker begonnen is met het nieuwe seizoen.
Van mij mag Amy er nog steeds uit. Ze is apart en ergens wel een toevoeging, maar mag haar niet zo. Zitten wel regelmatig leuke stukken tussen. Sad faces bijv. En op het einde: "Wheeeeee".
haha ik heb juist het hardst om amy gelachen deze week, dat stukje in de auto Verder vond ik het sowieso een toffe ep deze week.